8.04.2017

Ulubieńcy miesiąca: Marzec 2017


Hej! 

Dzisiaj zapraszam Was na ulubieńców miesiąca, jeszcze z marca :)

Piosenka Miesiąca
Piosenką miesiąca zostaje Clean Bandit i Zara Larsson - Symphony. Po pierwszym przesłuchaniu wpadła mi w ucho i nie mogłam przestać jej słuchać. Może Wam też się spodoba :)




Plastyczny dodatek miesiąca
Plastycznym dodatkiem zostaje tym razem gumka do mazania w ołówku. Jest bardzo przydatna przy rysunkach wykonanych ołówkiem, gdy chcemy wymazać tylko małą kropkę czy kreskę, nie wymazując przy tym całej reszty rysunku.. Moja jest z firmy Koh-I-Noor. Kupiłam ją w sklepie plastycznym za mniej niż 2 zł :)

źródło: http://www.maxibiuro.pl/gumka-w-olowku-koh-i-noor-6312,id21275.html
Projektantka miesiąca
Projektantką miesiąca zostaje Vitany_Art. Jej ostatnia praca spodobała mi się szczególnie :)

Blog miesiąca
Blogiem miesiąca zostaje blog Weroniki - http://zwykle- kreski.blogspot.com/. Zapraszam do pooglądania rysunków Weroniki, są śliczne :)

Dzisiaj już się z wami żegnam. Mam nadzieję, że się podobało :)

Ania

5 komentarzy :

  1. mmmmm... nutelaa ^^ Szkoda że nie mogę :/ wszystkie rzeczy które pokazałaś nadają się na ulubieńców, gumka w ołówku- uwieelbiam
    Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :( O, widzę że ktoś podziela moje zdanie :D

      Usuń
  2. Super!Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś tego B-ready Nutella?
    drawdesignother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy. Chyba kupię kiedyś tą gumkę w ołówku, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń