29.03.2017

"Oko"


Hej!

Ostatnio posty to na przemian rysunki i obrazy, co w sumie dobrze, bo oznacza to że ostatnio dużo rysuję :) Dzisiaj wypadło więc na kolejny obraz - oko. Zapraszam :)




Obraz jak zwykle wykonałam farbami akrylowymi. Całość zajęła około 3 godziny. Z końcowego efektu jestem średnio zadowolona. Kącik oka mogłam przesunąć trochę bardziej w lewo, żeby zmieściło się całe i nie ucięło rzęs. Rzęsy też zdecydowanie powinnam poprawić.


Cóż, następnym razem wyjdzie lepiej. Przynajmniej taką mam nadzieję :D 
A co wy sądzicie? :) Dzisiaj znowu krótko, ale co tutaj się dużo rozpisywać. Lepiej sami zobaczcie i oceńcie :)

Ania

15 komentarzy :

  1. Pięknie ^^ Choć rzęsy mogłabyś troszeczkę poprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękne!
    Dla mnie wszystko jest ok nie licząc rzęs...
    Też ostatnio zaczęłam rysować oczy, co nawet nieźle mi wychodzi, ale większość dzięki książce autorstwa Lee Hammond (o ile dobrze napisałam ) pt. "Wielka księga rysowania". Ta książka na prawdę baaaaaaaardzo poaga. 😊😊😊
    Pozdrawiam
    Janeczka
    Instagram - werka_werka_03052004

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no właśnie te rzęsy.. A co do książki, poszukam i postaram się kupić, jeśli fajktycznie jest pomocna :D

      Usuń
  3. Mi się bardzo podoba! Jeden z twoich najlepszych prac!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się właśnie podoba, jest bardzo ładne :) Czegoś mi tam rzeczywiście brakuje, ale samo w sobie jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oko i dobra kolorystyka :3 Rzęsy nie układają się na maxa dobrze, lecz to Twój styl i jest piękny sam w sobie. :3 MEOWWW....
    Wpadnij do mego świata: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczko Ci wyszło naprawdę świetnie!
    Bardzo ciekawie zrobiłaś źrenicę.
    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Też kiedyś miałam etap rysowania i malowania oczu. Teraz mam etap dłoni:)Jeśli chcesz zobaczyć to zapraszam: https://slowotok-laury.blogspot.com/ już niedługo powinna pojawić się notka z moimi pracami.
    xoxo
    L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, kocham rysunki dłoni, jednak sama nigdy nie miałam do tego cierpliwości. Będę musiała kiedyś zabrać się za porządne ćwiczenia :)

      Usuń
  8. Według mnie nie mam żadnych zastrzeżeń! Obraz jest przepiękny x

    OdpowiedzUsuń