30.04.2017

Ulubieńcy Miesiąca: Kwiecień 2017

Hej!


Mamy ostatni dzień kwietnia, (ale szybko leci..) pora więc na kolejnych, ostatnich ulubieńców. Doszłam do wniosku, że to w sumie najmniej ciesząca się aktywnością seria, a dla mnie najbardziej męcząca. Pomysły na kategorie powoli zaczynają się kończyć.
Lepiej jeśli zamiast tego dodam inny post (z rysunkiem, DIY, obrazem, czy coś). W każdym razie zapraszam :)



Piosenka Miesiąca

Chyba nikt się nie zdziwi, jeśli piosenką miesiąca zostanie jedna z nowego albumu Oh Wonder.. Nie chciałam, żeby wszystko było związane tylko z tym zespołem, ale w ostatnim czasie w sumie słuchałam tylko tego.. :D


Dodatek Miesiąca
Dodatkiem miesiąca zostaje szkicownik Artbook One od Cansona. W moim przypadku A5. Polecam, te z Cansona zdecydowanie są najlepsze :)
Znalezione obrazy dla zapytania canson artbook one

Projektantka Miesiąca
Projektantką miesiąca zostaje Kamola :) Polecam odwiedzić jej galerię - wszystkie prace są śliczne.

Blog Miesiąca
Blogiem miesiąca zostaje blog Mischotty - http://mischotta.blogspot.com/ Zapraszam :D

Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że Wam się podobało :) A jak u Was z pogodą w majówkę? Bo u mnie niestety zapowiada się deszczowo..

Ania

8 komentarzy :

  1. Świetni ulubieńcy :)
    kimiart-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku dziękuję ślicznie :)
    Świetni ulubieńcy, również lubię Oh Wonder ;)
    A prace Kamoli są cudowne... ♥♥♥

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :D Aż miło usłyszeć, że ktoś również lubi to co ja.. :) I przyznam ci rację, są cudowne :D

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę o tej piosence, ale faktycznie przyjemna dla ucha. Szkicownika nie miałam, ale dużo moich koleżanek go ma i też zamierzam kupić, ale najpierw muszę wykończyć mojego koh-i-noora, który trochę mnie zawiódł.
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że piosenka przypadła ci do gustu :) Ogólnie szkicowniki od Cansona są bardzo popularne, na co sobie jakością zasłużyły :) Mój ma rok, ale jest zapełniony ledwo do połowy :D

      Usuń
  4. U mnnie deszcz deszcz i jeszcze raz deszcz, świetni ulubieńcy, należało się im! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dokładnie tak jak u mnie.. jedynie przez jedeń dzień świeciło słońce. Dziękuję ^^

      Usuń
  5. Fajni ulubieńcy. Cały czas poluję na ten szkicownik! :)

    OdpowiedzUsuń