15.04.2017

Oh Wonder - Ultralife - rysunek

Hej!

Po raz drugi w ciągu ostatnich trzech miesięcy wykonałam rysunek mojego ulubionego zespołu - Oh Wonder. Rysunek przedstawia okładkę nowego albumu, który wychodzi w czerwcu. Nie mogę się doczekać ^^



Rysunek w całości prezentuje się tak. Wykonałąm go jak zawsze na kartce A4, ołówkami 2H, HB, 2B i 6B. Niezastąpiony przy tworzeniu okazał się również wiszer, który wygładził ołówek. Jednak mimo tego zdecydowanie wolę kredki.. przy ołówkach trzeba strasznie uważać, aby nadgarstkiem nie rozmazać całego rysunku. Nawet przy podkładaniu kartki. Dlatego w niektórych miejscach rysunek niestety jest brudny.


Do wykonania "napisu" na środku (OW) znowu przydatna okazała się być gumka w ołówku, którą polecałam wam w ulubieńcach marca :)

Rysunek był przerysowany ze zdjęcia:

Całość zajęła mi około 4 godziny. Podobieństwo jest nieduże, no ale gdzieś tam jest.. :) Dopiero gdy teraz widzę oba zdjęcia obok, dostrzegam jak rozciągnełam twarz Josephine. I mimo tego, że ma ona sama w sobie bardzo duże oczy, to i tak jak zwykle je powiększyłam.. ja się chyba tego nigdy nie oduczę :'D

Jednak mimo wszystko z rysunku jestem zadowolona. Podobieństwo jest małe, ale większe niż na poprzednim rysunku. Jak na mnie i ołówki, wykonanie też może być...
A co wy sądzicie? Czekam na opinię :)

Ania

5 komentarzy :

  1. Według mnie rysunek wygląda ładniej niż zdjęcie, na którym się wzorowałaś :D. Naprawdę! Śliczny jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod powyższym komentarzem, rysunek jest ładniejszy <3 i nie piszę tych komentarzy z tego powodu, że jutro się widzimy w szkole (XD) tylko taka prawda. Musisz się pogodzić, że rysujesz piękniej niż fotograf co zrobił to zdjęcie (hihi) xx

    OdpowiedzUsuń