4.03.2017

Ulubieńcy Miesiąca: Luty 2017

Hej!

Na dzisiaj mam dla was lekko spóźnionych ulubieńców, jeszcze z lutego. Zapraszam :)


Piosenka Miesiąca
Piosenką miesiąca zostaje Martin Garrix & Dua Lipa - Scared to be lonely :) 


Plastyczny Dodatek Miesiąca
Plastycznym dodatkiem zostają gąbkowe stempelki. Zawsze używam ich malując farbami. Świetnie łączą kolory i umożliwiają uniknięcie "smug" widocznych po malowaniu pędzlem :)

Blog Miesiąca
Blogiem miesiąca zostaje blog Agaty - http://moja-pasja-agata.blogspot.com/ :)

Projektantka Miesiąca
Projektantką miesiąca zostaje CarolineLou :)

*dopiero teraz zauważyłam, że została ona ostatnio PM na LillaLou. A co tam, będzie "podwójnie"!*


A teraz już się z Wami żegnam. Mam nadzieję, że się podobało, choć dzisiaj krótko :)

Ania

2 komentarze :

  1. Super ulubieńcy, nigdy nie miałam takich gąbeczek stempelkowych.../ Aż mi się żelków zachciało :'(
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń