22.02.2017

Mini sztaluga

Hej!


Jeszcze na feriach będąc w "empiku" kupiłam malutką drewnianą sztalugę. Dołączonych było do niej kilka podobrazi. Zapraszam do czytania :)



Zestaw zawierał pięć malutkich podobrazi płóciennych - cztery bawełniane i jedno lniane (ciemne). Ja osobiście wolę te bawełniane, są bardziej śliskie i nie "wchłaniają" farby tak jak te lniane. Rozmiary podobrazi to: 6,5 x 6,5cm, 8 x 6cm, 5 x 7cm, 6 x 4cm oraz w przypadku podobrazia lnianego - 7 x 7cm :)



A tak prezentuje się mała, drewniana sztaluga :)


Cały zestaw kosztował 15 zł, co jest bardzo małą kwotą jak na aż pięć podobrazi, no i sztalugę oczywiście. Od razu po zakupie nadeszła chwila na test :D Padło akurat na podobrazie lniane i w ciągu trzydziestu minut pojawił się na nim Księżyc w pełni (nie pytajcie, co ja z tymi Księżycami mam, bo sama nie wiem...).





 Na dzisiaj to tyle. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Obrazek i sztaluga stoją u mnie na biurku tworząc przy tym oryginalną ozdobę :) Ciekawe, co pojawi się na innych formatach.. :)

Ania

7 komentarzy :

  1. Ale fajniutkie te małe płótna i sztaluga! Bardzo podoba mi się również twój rysunek ;) Widzę, że ostatnio bardzo spodobał Ci się księżyc nocą :D
    zwykle-kreski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taak, ostatnio mocno poszłam w tematy dotyczące galaktyki i coś czuję, że to prędko nie minie :)

      Usuń
  2. Miniaturowe rzeczy są sweet! i ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw, może sama kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście podobrazia malutkie. Kiedyś na allegro kupiłam 3 dość spore (50 x 70 cm) za ok. 40 zł. Księżyc bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 40 zł jak na 3 takie duże podobrazia to naprawdę okazja. Dziękuję :)

      Usuń