12.03.2017

Droga Mleczna

Hej!


Na dzisiaj przygotowałam dla Was post o obrazach, które wykonałam około miesiąc temu. Zapraszam :)



Pierwszy obraz powstał na kwadratowym płótnie 40x40cm. Wykonałam go farbami akrylowymi. Cóż.. miała to być droga mleczna, bardziej przypomina jednak dym :) Gwiazdy wykonałam strzepując białą farbę ze szczotki ze sztywnego włosia. Do nieba bardzo przydatna okazała się być gąbka :)


A teraz druga część, czyli ten sam obraz tylko w dużo mniejszej wersji :D "Bliżniaka" wykonałam na małym podobraziu które pokazywałam Wam niedawno w poście o "mini sztaludze".


 Obraz wykonałam również farbami akrylowymi. Ten mniejszy podoba mi się dużo bardziej. 
Na dzisiaj to tyle. Taki krótki, szybki post :)


 A Wam który obraz podoba się bardziej?

Ania


10 komentarzy :

  1. Śliczne! mi też podoba się bardziej ten miniaturkowy <3
    Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace, według mnie nie wygląda jak dym :) Czekam na więcej obrazów, bo ślicznie wychodzą ;)
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, cudnie :D
    Ta mini galaktyka jest super Zaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! ♥ Oba podobają mi się bardzo, ale ten mniejszy jest rzeczywiście trochę ładniejszy. Ciekawy pomysł na zrobienie gwiazd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prace. Pamiętam, że u nas na zajęciach też dziewczyny taką techniką coś robily, ale Twoje prace są zdecydowanie bardziej efektowne.
    Pozdrawiam i życzę weny!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Również pozdrawiam a na bloga oczywiście zajrzę ^^

      Usuń