24.03.2017

Rysunki

Hej!


Ostatnio w ciągu jednego tygodnia udało mi się skończyć trzy rysunki A4 na zamówienie. Postanowiłam, że nie będę pisać trzech osobnych postów, bo byłyby krótkie, więc dzisiaj zapraszam Was na dłuższy post, w którym pokażę całe rysunkowe trio. 

Pierwszy rysunek w sumie nie do końca był na zamówienie.. miałam ochotę na jakiś portret, ale nie miałam pomysłu kogo mogłabym narysować. Przypomniałam sobie jak kiedyś przyjaciółka poprosiła mnie o rysunek Ariany Grande, gdy "będę miała czas" :D Wypadło więc na Arianę :)


Z tego rysunku jestem zadowlona najbardziej. Udało się w miarę uchwycić podobieństwo i kilka moich znajomych bez podpowiadania poznało postać na rysunku :) Rysunek jak zawsze wykonałam kredkami KIN Mondeluz i Polycolor Portret, a tło pastelami suchymi Master Pastels. Całość zabrała mi jakieś 5, maksymalnie 6 godzin :) 


 Rysunek był przerysowany ze zdjęcia niżej.
Zdjęcie użytkownika Ania Zielonka.

Dwa następne rysunki były na konkretne zamówienie/życzenie dla drugiej przyjaciółki. Pierwszy z nich to oczywiście Justin Bieber, chociaż podobieństwo jest bardzo małe, ale raczej prawie w ogóle go tutaj nie ma. Mimo wszystko z rysunku jestem w miarę zadowolona, może poprawiłabym trochę włosy przy głowie bo wyglądają nienaturalnie. Oczywiście kredki KIN Mondeluz i Polycolor Portret, pastele suche. Zaskakująco wystarczyły  3 godziny :)
 Przerysowane ze zdjęcia:

I ostatni a zarazem najbardziej pracochłonny rysunek z całej trójki. Miała być Selena Gomez, ale również tutaj podobieństwo mocno uciekło.. :) Najwięcej czasu zdecydowanie spędziłam nad włosami i ubraniem. Z ogólnego efektu i wykonania jestem w miarę zadowolona. No chyba nawet nie muszę znowu pisać, czym rysunek został wykonany :) Nie wiem nawet ile dokładnie mi zajął, ale myślę że może być nawet 8 godzin z przerwami.. Miałam duży problem z rozplanowaniem miejsca na kartce i tak czy siak ucięłam dużą część zdjęcia z którego się wzorowałam. Jestem przyzwyczajona do portretów które mają mocne zbliżenie na twarz, a tutaj trzeba było uchwycić jeszcze dużą część sylwetki. Może dlatego trochę tak to rozciągnęłam :)
Przerysowane ze zdjęcia:

Oczywiście teraz widzę masę błędów do poprawy, jednak z całej trójki jestem zadowolona i cieszę się że wszystkie trzy rysunki udało się wykonać w ciągu jednego tygodnia. Trzeba jak najwięcej ćwiczyć :)
A co Wy sądzicie?

Ania

11 komentarzy :

  1. Śliczne *.* Naprawdę śliczne rysunki, wszystkie bardzo mi się podobają, naprawdę masz talent!
    kimiart-bloguje.blogspot.com - pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście podobieństwo troszkę ci uciekło ale przecież trening czyni mistrza! ;D
    zwykle-kreski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne wszystkie widać wkład włożony w wykonanie tych prac! Najbardziej mi się podoba ostatnia! Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są śliczne. Masz naprawdę talent. Ćwicz bo trening czyni mistrza!

    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    PS: Co myślisz o obserwacji za obserwację? Odpisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na Twojego bloga zerkam regularnie.
      A co do obserwacji za obserwację, to jestem chętna :D

      Usuń
  5. Ojej.ale super Ari♥
    Tak naprawdę ja bez podpowiedzi bym poznała Justina i Selenę.Rysunki jak zawsze śliczne!
    drawdesignother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, że jednak da się poznać :D

      Usuń
  6. Awwww cudaaa. Tylko szkoda, że Ariana nie jest dla mnie haha xx

    OdpowiedzUsuń