14.02.2017

Oh Wonder - rysunek


Hej!

Niedawno postanowiłam narysować ze zdjęcia mój ulubiony zespół - Oh Wonder, o którym już Wam kiedyś wspominałam :) Zapraszam :)

Ogólnie, zespół Oh Wonder nie jest zbyt popularny, przynajmniej w Polsce. Ja dowiedziałam się o nim od mojej przyjaciółki Izy i szybko polubiłam :D Styl piosenek tego zespołu jest troszkę specyficzny, nie każdemu się spodoba bo piosenki są dosyć spokojne i wolne, jednak znajdzie się też kilka szybszych :D Tak w sumie, to był to projekt aby przez rok codziennie wypuszczać nową piosenkę, a później nowe już się nie pojawiały, jednak ostatnio Oh Wonder powiadomiło na swoim Fp o pracy nad drugim albumem, z czego się ogromnie cieszę :D


Ale przejdźmy już do samego rysunku. Rysunek wykonałam kredkami KIN Mondeluz i Polycolor portret na papierze A4. Tło wykonałam jak zawsze pastelami Master Pastels i czarnym cienkopisem Stabilo umieściłam na nim znak/symbol zespołu.



Rysunek był przerysowany z jednego zdjęcia. Podobizna mocno uciekła, ale mimo tego jestem w miarę zadowolona. Jak się nie porównuje ze zdjęciem, to jest całkiem okej :D

Może ktoś pamięta, jak w tamtym roku robiłam Draw This Again Challenge z portretem Indili. Jeśli się uda, to w styczniu 2018 chciałabym ten rysunek również ponowić, może wtedy wyjdzie lepiej :)

Czas: 6-7h
Technika: kredki KIN Mondeluz i Polycolor Portret, pastele Master Pastels, czanry cienkopis Stabilo
przerysowane ze zdjęcia

Na dzisiaj to tyle :) Do następnego ! :D

Ania

5 komentarzy :

  1. Piękna praca! Ja nigdy nie słyszałam o tym zespole, ale na pewno kiedyś posłucham ich piosenek :)
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak już wspominałam, niestety bardzo mało osób zna ten zespół - a szkoda! Ale może kiedyś się to zmieni :)

      Usuń
  2. Zaniu to jest śliczne, mega progress w prorównaniu ze wcześniejszymi, tylko moim zdaniem jak się rysuje realistyczne portrety oczy i nos musza być proporcjonalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak wiem, oczy i nos są zdecydowanie za duże, muszę to wyćwiczyć :)

      Usuń
  3. Wow, piękne! Oczy tylko wydają mi się trochę zbyt duże, ale mimo to jest świetne! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń