16.02.2017

Ulubieńcy Miesiąca: Styczeń 2017

Hej! 

Na dzisiaj mam dla Was kolejnych Ulubieńców, wprawdzie spóźnionych, ale niedokończony post pozostawiłam do edycji a później o nim zapomniałam.. (brawo ja).. W każdym razie - zapraszam!


Piosenka Miesiąca

Chwilę zastanawiałam się jaką piosenkę wybrać, bo skoro są to noworoczni ulubieńcy, chciałam żeby wybrana piosenka miała swoją datę powstania w roku 2017. Takiej piosenki niestety znaleźć mi się nie udało, ale wybrałam taką która powstała końcem roku 2016 :) Wybrałam piosenkę Sigma ft. Birdy - Find Me. Posłuchajcie i oceńcie sami :D




Plastyczny Dodatek Miesiąca

Plastycznym dodatkiem miesiąca zostają metaliczne spraye do ozdób - w zimie często wykonuje się ozdoby z szyszek, gałązek i innych naturalnych materiałów które wyglądają bardzo fajnie gdy nadamy im złoty lub srebrny kolor :)

Znalezione obrazy dla zapytania spray srebrny


Blog Miesiąca

Blogiem miesiąca zostaje blog Malinowo :) 


Projektantka Miesiąca

Projektantką miesiąca zostaje Diamencik_Art :)



Na dzisiaj to już wszystko :) Jak minął Wam pierwszy miesiąc Nowego Roku? A wydaje się, jakby Sylwester był wczoraj... :)

Ania

2 komentarze :

  1. Rzeczywiście sraye do ozdób są przydatne, a w moim wypadku tylko w okresie świąt :D

    OdpowiedzUsuń