6.01.2017

Zakładki do książek

Hej!

Niedawno pokazywałam Wam zakładkę galaxy, którą wykonałam akwarelami. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi zakładkami - jedna przedstawia mandalę a druga wzory zentangle :)





Obie zakładki wykonałam na grubym czarnym papierze. Pierwszą zakładkę - mandalę - wykonałam białym żelopisem. Jedna strona przedstawia mandalę, druga - popularny cytat, motto :)



Druga zakładka z obu stron jest prawie taka sama - starałam się jak najdokładniej odwzorować wzory z pierwszej strony. Zakładkę z jednej strony zrobiłam brokatowo-złotym żelopisem Sakura Gelly Roll, a z drugiej białym :)



 Na koniec zakładki okleiłam szeroką taśmą. Są o wiele bardziej trwałe niż zakładka galaxy ponieważ nie użyłam do nich akwareli i papier nadal jest sztywny :D 
Ogólnie, z zakładek jestem bardzo zadowolona. Bardzo spodobało mi się ostatnio rysowanie mandali i zentangle, dwie mandale pokazywałam Wam w Artystycznym Podsumowaniu roku 2016 :)

A jak Wam podobają się takie zakładki? 

Ania

10 komentarzy :

  1. Jejciu, ta zakładka-mandala jest niesamowita!!! Przepiękna! Cudowna!!! Wyszła Ci świetnie!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie <3 na prawdę masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka, może zrobię podobną (jak tylko znajdę w sklepie biały żelopis).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja biały żelopis zakupiłam w najbliższym sklepie plastycznym. Polecam te z sakury - są bardzo dobre w porównaniu do tych które miałam wcześniej (wcześniejsze często przerywały gdy używałam ich na papierze). Na pewno z łatwością biały żelopis można też kupić przez internet :D

      Usuń
  4. bardzo ladne zakladki, te czarno-biale chyba najbardziej mi siw podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznam, że mi też. Może dlatego, że pomiędzy białym a czarnym kotrast widać dużo lepiej niż między czarnym a złotym :D

      Usuń