31.12.2016

Artystyczne Podsumowanie Roku 2016


Hej!

Na dzisiaj mam dla Was naprawdę baaaardzo długi post, jednak będzie w nim więcej zdjęć niż tekstu :) Postanowiłam zrobić podsumowanie artystyczne roku 2016, w tym poście pokażę moje wszystkie rysunki, projekty oraz obrazy które powstały w roku 2016 :) Zdjęcia wstawię od najwcześniejszego do najpóźniejszego a na koniec porównam pierwszy z ostatnim :) Zapraszam! :D

Rysunki

W 2016 roku rysowałam o wiele więcej niż w roku 2015, bardziej się starałam, nowe kredki także dużo zdziałały :) Zresztą zobaczcie sami :)

Moja papużka - Lili :)


Autoportret





Portret koleżanki, zamówienie

Zima

Wiosna

Autoportret

Portret mojej siostry :)

Siostrzany portret

Indila

Nel i King - wersja A4

Nel i King - wersja A3

Portret brata mojej koleżanki, zamówienie
 
Mandala - biały żelopis na czarnym papierze

Kolejna mandala 

Na rysunku: po lewej moja siostra, w środku mama a po prawej ja. Rysunek był prezentem świątecznym dla mamy :)

Portret - prezent świąteczny dla taty :)

Oprócz tego oczywiście małe rysunki w szkicowniku, kilka wykonywanych na zamówienie portretów których nie udało mi się zeskanować a także rysunki wykonywane w szkole na plastyce - nie będę ich jednak tutaj pokazywać, są robione na szybko, bo w końcu mamy na to tylko 45 minut, większość jest niedokończona :) Widać jednak duży postęp między pierwszym a ostatnim portretem - oczy, nos, usta, kształt twarzy na ostatnim rysunku są bardziej realistyczne i dopracowane, jest więcej cieni.

Projekty


































Tutaj też widać sporą różnicę dokładności i staranności między pierwszą i przedostatnią pracą. Jest to też zasługa kredek - teraz skórę robię już kilkoma odcieniami Polycolorów, dawniej jedną kredką Mondeluz ;)

Obrazy







Nie będę robić porównania pierwszego i ostatniego obrazu, bo obrazów mam bardzo mało i tego postępu prawie nie widać :)

To chyba już tyle. Dopiero teraz naprawdę widzę ten postęp, takie porównanie niesamowicie motywuje do dalszego rysowania i jestem ciekawa, jak to będzie wyglądać pod koniec roku 2017 :) Moje postanowienie na 2017 rok to rysować jeszcze więcej i zrobić jeszcze większy postęp, a jakie są Wasze? :) Na koniec chciałabym życzyć Wam szczęśliwego Nowego Roku, aby był on lepszy od poprzedniego, abyście dużo rysowali i rozwijali swoje zainteresowania :)
Happy New Year!

Ania

14 komentarzy :

  1. Rysunki robia imponujace wrazenie. Swietne podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, naprawdę śliczne rysunki. Bardzo podoba mi się papużka, a portret twojego taty przypomina mi nauczyciela od historii xD. Z projektów podoba mi się 11-nast praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie postępy!!! Niestety obrazy mi się nie pokazały na laptopie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy wchodzę na laptopa to też się nie pokazują.. hmm.. spróbuję to naprawić :D

      Usuń
    2. mi też się nie pokazały :(

      Usuń
    3. Naprawione, już się pokazują ;)

      Usuń
  4. Oby Twoje postanowienia na ten rok się spełniły. Przepiękne są wszystkie prace. Zapraszam do siebie: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, widać ogromny postęp :D Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne prace! Masz spory talent!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie prace! Mój pierwszy portret możesz zobaczyć tutaj, jest jako "może przeczytasz?" ustawione wiec nie musisz szukać ^^ my-draw-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń