18.01.2017

Księżycowa Kolekcja

Hej!


Przychodzę dzisiaj z nietypową nazwą postu - zawitała u mnie niedawno faza na galaxy oraz wielke zainteresowanie naszym satelitą - Księżycem. Takim sposobem zbiór rysunków z 2017 roku rozpoczyna rysunek Księżyca, rysunek przedstawiający faze Księżycowe oraz to samo jako zakładka do książki :) Zapraszam! :D

Na początek pokażę Wam rysunek na A4 - wykonałam go na czarnym papierze białą, szarą i czarną kredką Mondeluz - z efektu jestem całkiem zadowolona. Na dole kartki zostało miejsce, postanowiłam więc nie ucinać reszty i umieściłam tam popularny cytat Marka Twaina - "Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu." Tak brzmi cytat oczywiście w tłumaczeniu na język polski :) Czas: ok. 1,5h


I drugi rysunek - ma długość kartki A4, jest jednak węższy :) Rysunek przedstawia wszystkie faze Księżyca - może oprócz nowu :) Rysunek wykonałam tą samą techniką - biała, szara i czanra kredka na czarnym papierze, a, i jeszcze biały żelopis Sakura Gelly Roll :D W rzeczywistości nie ma tych białym plamek - to niestety wina brudnego skaneru..
Czas: ok. 40 min.


Na koniec zakładka do książki - połączenie obu wyższych rysunków :D

Tylnia strona zakładki przedstawia nieduży, raczej mało dokładny Księżyc oraz ten sam cytat.

Na pierwszej stronie umieściłam oczywiście fazy Księżyca :D

A tak prezentuje się zakładka podczas czytania :)


Z mojej "kolekcji" jestem bardzo zadowolona, bardzo lubię tego typu motywy :)
A jak Wam się podoba? :D

Ania

9 komentarzy :

  1. sliczna zakladka, a pomysl na kolekcje jak najbardziej kreatywny. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne!! Ten pierwszy rys szczególnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne <3 Zakładka wyszła super ^^
    kimiart-bloguje.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te księżyce :) Dziewczyno (Anno szanowna, wielmożna, droga itd.), nie da się ukryć, masz talent!!!
    ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kreatywny pomysł z tymi księżycami. Spodobała mi się bardzo zakładka z księżycami!

    Pozdrawiam i zapraszam; mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu jakie fajne Księżycki *-* Ech, po pooglądaniu zrobiła mi się jakaś ochota na pisanie cytatów na czarnej kartce... Szkoda tylko, że nie mam czarnej kartki, a żelopis strasznie się zacina :/
    Czekam na więcej pięknych prac!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeśli chodzi o żelopis, to ja polecam właśnie ten z Sakury. W porównaniu do moich poprzedników w ogóle się nie zacina, no może czasem, jeśli chodzi o śliskie kredki i wiele warstw :)

      Usuń