28.12.2016

Ulubieńcy Miesiąca: Październik, Listopad i Grudzień 2016

Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami grudnia. Wiem, że brakuje kilku ulubieńców z poprzednich miesięcy ale stwierdziłam, że nie ma sensu pisać osobno zaległych, w każdej kategorii wybiorę trzech ulubieńców :) Zapraszam!

Piosenka Miesiąca
Piosenkami miesiąca zostaje najnowsza piosenka zespołu Bastille - Blame (dodaję wersję z tekstem, bo teledysk jest dosyć specyficzny..), piosenka Mansa Zelmerlowa - Hanging on to nothing i nareszcie w bardziej świąteczno-zimowym klimacie Pentatonix-Coldest Winter :)

Plastyczny Dodatek Miesiąca
Plastycznym dodatkiem miesiąca, a raczej dodatkami zostają naklejki do podpisywania prezentów (w grudniu bardzo przydatne!), konfetti gwiazdki którego ostatnio często używam do świątecznych i zimowych ozdób oraz tasiemka z małymi pomponikami - ostatnio bardzo popularne są na przykład chokery na szyję właśnie z takowej tasiemki :)


Blog Miesiąca
Ciężko było mi wybrać aż trzy blogi miesiąca, ale ostatecznie udało się :D
Blogami miesiąca zostają:
blog Wiktoriaz1,
blog Rati,
oraz blog Amiluny :)

Projektantka Miesiąca
Projektantkami miesiąca zostaje Aganka, Kinderka i truskawka13. Bardzo podobają mi się ich prace i styl :D 
Praca Aganki

Praca Kinderki

Praca truskawki13

Ania

7 komentarzy :

  1. Juhu!!! Zostałam Projektantką miesiąca na Twoim blogu!!! Tak jakby... I cieszę się strasznie i dziękuję ;))) ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi milo, ze moj blog nalezy do grona twoich ulubiencow. Pozdrawiamm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajni ulubieńcy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję zaniu <3 Bardzo mi miło <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do stain challenge u mnie na blogu https://wiktoriaz1art.blogspot.com/ :D Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń