3.12.2016

Galaxy - Zakładka do książki

Hej! 
Ostatnio naszło mnie na malowanie akwarelami i jakieś DIY, postanowiłam więc wykonać sobie zakładkę do książki. Zapraszam!



Zakładka ma wymiary ok 20×4 centymetry. Do jej wykonania użyłam zestawu 18 kolorów dosyć starych już akwareli, dlatego nie wiem, z jakiej są firmy oraz białego żelopisu.

Na jednej stronie zakładki namalowałam czarne niebo z gwiazdami oraz wszystkie planety Układu Słonecznego, oprócz Plutona oczywiście, który od roku bodajże 2006 nie jest zaliczany do planet :)

Druga strona zakładki przedstawia niebo galaxy oraz kilka najważniejszych gwuazdozbiorów. Dodałam również napis "Sky is the limit" - "Niebo jest limitem". Po angielsku, tak żeby było cool, a co! :D
Nie posiadam folii do laminowania, zakładki okleiłam więc szeroką taśmą aby się nie poniszczyły i aby nie brudziły kartek książki :)
Ogólnie z efektu jestem zadowolona, chociaż w miedzy czasie zakładkę oczywiście zdążyłam popsuć i trzeba było ją trochę reanimować,  stąd lekko wyblakłe kolory :) A jak Wam się podoba? 
Ania 

5 komentarzy :

  1. Genialna ta zakładka, taka galaktyczna... :)
    milkaart-bloguje.blogspot.com (zmieniłam adres bloga, będzie mi miło jak zajrzysz) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka fajna :) Bardzo podoba mi się ta druga strona, ta bez planet ^^

    OdpowiedzUsuń