30.12.2016

Sylwestrowe DIY


Hej!

Tego postu w sumie miało nie być, bo wtedy pojawiałyby się za często, ale nie mogę dodać go po sylwestrze, bo jest to DIY Sylwestrowe. Przygotowałam dla Was tutorial - papierowe wąsy i usta :) Zapraszam ;)


Potrzebne materiały

- czarny i czerwony papier (najlepiej techniczny)
- patyczki do szaszłyków
- brokat lub ozdoby
- ołówek, klej vikol, nożyczki, taśma klejąca lub klej na gorąco

Wykonanie

1. Na początku zginamy kawałek czarnego papieru na pół i rysujemy jedną połowę wąsa. Dzięki temu obie strony będą takie same i nie będą krzywe :)


2. Wycinamy wąsy (nadal na zgiętym papierze).

I "otwieramy" :) Wąsy prawie gotowe, aby jednak były w bardziej sylwestrowym klimacie ja postanowiłam przyozdobić je jakimiś błyskotkami - użyłam do tego kleju vikolu i srebrnego brokatu. 

Takim samym sposobem wcześniej zrobiłam też czerwone usta :)

3. Gdy wszystko wyschnie, wąsy i usta naklejamy na patyczki do szaszłyków. Ja użyłam do tego patyczków 40 centymetrowych. Trudno jednak znaleźć takie w sklepach - te krótsze też będą dobre :) Na początku wąsy próbowałam przykleić taśmą klejącą, jednak nie trzymały się, więc przykleiłam je klejem na gorąco. Myślę jednak, że klej vikol też by je skleił ;)


Tak prezentują się gotowe wąsy i usta - dorobiłam też kilka dodatkowych i nie przyklejałam ich na patyczki - te przykleję do plastikowych słomek, co będzie dawało śmieszny efekt przy piciu :) Takie na patyczkach świetnie nadają się do zdjęć :)
  


A jak wy spędzacie Sylwestra? :) 

Ania

8 komentarzy :

  1. Ale to fajnie wygląda *-* Robiłam kiedyś coś podobnego, ale ja sklejałam papier z patyczkiem taśmą, więc szybko się rozpadło :/
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Tez na początku próbowałam taśmą, ale patyczek się kiwał i było to właśnie mało trwałe :/

      Usuń
  2. Ania ty szalona wariatko <3 Śliczne wąsy daj zdj z sesji sylwestrowej :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo.. teraz tylko czekac na karnawal. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń