17.11.2016

Nel i King

Hej!


Ostatnio wzięłam udział w pewnym konkursie. Tak się złożyło, że pracę musiałam robić dwa razy. Dlaczego? :) Dowiecie się w dalszej części posta :)


Tytuł konkursu to "Bohaterowie Sienkiewicza". Moim zadaniem było narysować ulubionego bohatera, bądź bohaterów z dowolnej książki Henryka Sienkiewicza. Książka, którą pamiętam najbardziej to "W pustyni i w puszczy" którą pewnie wszyscy znają, gdyż jest to lektura szkolna :)
Postanowiłam narysować Nel i jej przyjaciela - słonia Kinga.

Pracę wykonałam kredkami Polycolor Portret, Mondeluzami Akwarelowymi oraz pastelami suchymi (tło). Najpierw rysunek powstał na formacie A4, zaniosłam go do szkoły, jednak okazało się, że minimalny format to A3.. wycinannie postaci i wklejanie ich na dwa razy większą kartkę wyglądałoby moim zdaniem trochę "tandetnie", więc podjęłam się narysowania tego samego jeszcze raz, tym razem na A3 :)

Tutaj wklejam również dokładniejszy skan pracy. To przecięcie na środku jest z powodu tego, że cała kartka A3 nie mieści się w skanerze, i musiałam skanować po połowie, a potem "sklejać" w programie graficznym..
Technika pracy jest ta sama. Pastele - tło. Kredki - Nel i King.



Z obu prac jestem bardzo zadowolona. Wiadomo, na jednej niektóre rzeczy wyszły lepiej, na drugiej inne.
A jak Wam się podoba? :)

Ania

14 komentarzy :

  1. Ślicznie <3 Ten King wyszedł tak fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. super ^u^ szkoda,że musiałaś narobić się 2 razy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Z jednej strony tak, ale z drugiej to było bardzo dobre ćwiczenie, no i każda praca to coraz większe doświadczenie :)

      Usuń
  3. Świetna praca! Te dwie wyglądają prawie identycznie. Podziwiam cię, mi nigdy nie udało się narysować dwa razy takiej samej rzeczy...:)
    my-little-art-and-me.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Przyznam że też się bałam, bo zawsze właśnie ta pierwsza próba wychodzi mi lepiej, ale odziwo tym razem nie było to tak widoczne. Zajrzę :)

      Usuń
  4. Cudnie...King wyszedł Ci tak realistycznie...powodzenia trzymam kciuki żebyś coś zajęła i zapraszam dom mnie mojkreatywnykacik.blogspot.com :3
    ~Heart_art

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mialam brac udzial w tym konkirsie, ale pani przez 3 tygodnie nie podawala formatuca potem powiedziala ze karta zgloszeniowa się zgubiła :/
    powodzenia w konkursie, slon bardzo ladnie wyszedł :)
    Zapraszam do mnie: dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooj to szkoda bardzo, ale cóż. Nauczyciele to czasem tak potrafią poplątać... :D Dziękuję, zajrzę :)

      Usuń
  6. Śliczna praca - sama chciałabym tak rysować, ale proporcje twarzy leżą u mnie całkowicie :D
    Życzę Ci wygranej :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje sa sliczne,a pomysl bardzo ciekawy. Musialas sie podwojnie napracowac.

    OdpowiedzUsuń