11.11.2016

Jesień

Hej!

Jesień zawitała wprawdzie już dawno, ale dopiero teraz uzbierała mi się wystarczająca ilość zdjęć, które mogłabym Wam pokazać. Zapraszam :)
A taki listek :D



Jak pewnie wszyscy wiemy Polska złota jesień to nie tylko piękne, złoto czerwone liście drzew lśniące w blasku słońca, ale również pochmurne, deszczowe dni - tak chyba można opisać to zdjęcie :)

Nie jestem pewna czy dodawać to zdjęcie teraz, czy może jednak do zimowej serii ze zdjęciami. Zdecydowałam jednak dodać je tutaj, bo robiłam je w sumie niedawno, a do zimy jeszcze daleko :) Czy tylko mi bardzo podobają się pajęczyny gdy jest mróz? :)





I wreszcie bardziej "jeseinne" zdjęcia. A tutaj las pośród dywanu liści :)






Tysiące gałązek... :)


Na koniec chciałabym powiedzieć, że jestm bardzo pozytywnie zaskoczona aktywnością pod ostatnim postem. Ostatnio aktywność bardzo spadła, pod postami było po zero komentarzy, ale recenzja chyba wyjątkowo Wam się spodobała, bo w jeden dzień znalazło się 6 komentarzy :) Bardzo dziękuję, widząc to myślałam, że mam zwidy... :D

Ania

8 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia! Pierwsze i drugie chyba najbardziej mi się podobają ;)
    my-little-art-and-me.blogspot.com. - będę ci wdzięczna jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ludzie się do jakiegoś bloga przywiążą, to po jakimś czasie wracają ;) (tak jak to było ze mną...)
    ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER ZDJĘCIA <3 [kurcze,ten caps lock...]
    ~Heart_art [pewnie nie znasz z lilla lou xD]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu fantastyczne zdjecia!
    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń