21.10.2016

Ulubieńcy września

Hej!

Dopiero niedawno dotarło do mnie, że od dwóch miesięcy nie było ulubieńców. Dzisiaj zapraszam Was zatem na ulubieńców jeszcze z września. Dałam sobie już spokój z ulubieńcami sierpnia, nie będę wam przypominać że wakacje już się skończyły.. Zaczynajmy!



Piosenka Miesiąca

Długo zastanawiałam się nad piosenką miesiąca, bo ostatnio bardzo mało piosenek wpadło mi w ucho. Ostatecznie wybrałam najnowszą piosenkę Margaret - Elephant :) 





Plastyczny Dodatek Miesiąca

Plastycznym dodatkiem września mianowałam ostrzałkę do ołówków. Takie urządzonko znajdowało się w moim zestawie ołówków i węgli. Na początku nie wiedziałam co to jest, jednak poczytałam o ostrzałce na blogu Ilojleen i okazało się, że ostrzałka jest bardzo przydatna. Ostrzałka zawiera kilka małych kawałków papieru ściernego. Dzięki niemu możemy zetrzeć ołówek, kredkę, pastel itd. tak, aby uzyskać pyłek. Jak dla mnie - bomba ! Często robię jednolite tła w rysunkach właśnie za pomocą pyłku z suchych pasteli, ale do tej pory pyłek pozyskiwałam za pomocą noża do papieru. Ostrzałka to dla mnie strzał w dziesiątkę ! :)

Znalezione obrazy dla zapytania ostrzałka do ołówków
źródło: Art-Equipment.pl

Blog Miesiąca
Blogiem miesiąca zostaje blog o którym już dzisiaj wspominałam - blog Ilojleen. Nauczyłam się naprawdę dużo z jej bloga a do tego zawsze niesamowicie motywuje do rysowania :) 


Projektantka Miesiąca

Projektantką Miesiąca zostaje Werczii. Jej ostatnia praca na konkurs "Happy Birthday" po prostu mnie urzekła ! :)




Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję że Ulubieńcy miesiąca Wam się podobali, a za nie całe dwa tygodnie pojawią się pewnie kolejni - października :)

Ania



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz