15.10.2016

Lawendowe wrzosy - obraz(ek)

Hej!


Rzadko maluję krajobrazy, dlatego niedawno postanowiłam to trochę zmienić i namalować pole lawendy lub wrzosu, wzorując się na zdjęciu z internetu :) Zapraszam :)



Bardzo lubię kolor lawendowy oraz lawendę także jako roślinę, dlatego też postawiłam akurat na ten temat. W sumie początkowo miało być to właśnie pole lawendy, ale równie dobrze może pełnić rolę wrzosów. 

W tytule posta zauważylisćie pewnie że napisałam "obraz(ek)". Podobrazie na któym malowałam jest bardzo malutkie, chyba pisałam o nim w poście Mini-haulowym. Dokładne wymiary podobrazia to 18x13 cm.

Obrazek namalowałam oczywiście farbami akrylowymi, bo olejnych nie posiadam. Użyłam akrylek z firmy "art creation" :)

Nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie, ile czasu mi to zajęło. Myślę, że przez wiele prób uzyskania realistycznego efektu uzbiera się 2-3 godziny. 


Ogólnie z efektu jestem bardzo zadowolona :) Na koniec dodaję zdjęcie, z którego się wzorowałam. 
Znalezione obrazy dla zapytania pole lawendowe
A jak Wam się podoba? :)

Ania

2 komentarze :