30.10.2016

Happy Birthday Lilla Lou!


Hej!


Konkurs Lilla Lou "Happy Birthday" trwa już od dłuższego czasu, jednak dopiero ostatnio udało mi się wykonać do niego pracę. Zapraszam :)




W sumie, na początku nie miałam szczególnego zamiaru dawać tej pracy na konkurs, ale stwierdziłam, że może się nadawać. Większość użytkowniczek postawiła na dziewczęce, kolorowe kreacje. Ja jednak zdecydowałam się na bardziej elegancki styl, i tak o to powstał dwuczęściowy strój- Bordowo czerwona góra z koronkowymi rękawami oraz obcisła spódniczka tego samego koloru. Żeby nie było zbyt nudno, do spódniczki dodałam falbankę schodzącą na bok :)


Odzwyczaiłam się nieco od poprawiaina włosów i skóry czarnym cienkopisem, jednak tutaj wróciłam do tego i w sumie wyszło całkiem całkiem :) A co wy sądzicie? Lepiej z cienkopisem, czy bez? ;)


 Całą pracę wykonałam kredkami KIN Mondeluz, KIN Polycolor Portret, czarnym cienkopisem oraz suchymi pastelami "Master pastels"(tło).


Na koniec kilka słów o tle. Jak już wspominałam tło wykonałam pastelami. Postawiłam na bardziej piaskowy kolor, aby nie zlewał się z ubraniem :) Nie wiem czy był to dobry pomysł, ale trudno. 
Jest to konkurs Happy Birthday, więc nieodłącznym elementem tła musiały być urodzinowe akcesoria, czyli w moim przypadku girlanda z napisem "Happy Birthday LL" i pakunek z prezentem. Były też balony, ale musiałam je wymazać, bo nie wyglądały zbyt dobrze..


Na koniec końców chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia całemu zespołowi Lilla Lou. Jesteście niesamowitą firmą! Z całego serca życzę sukcesów, jak największej ilości użytkowników, pomysłów na nowe szkicowniki, konkursy, i oczywiście wytrwałości :)
Happy Birthday Lilla Lou!

Ania

1 komentarz :