28.07.2016

Mini haul

Hej!


Ostatnio byłam w sklepie plastycznym i kupiłam kilka rzeczy. W tym poście chcę pokazać Wam, co kupiłam :)



1. Kredki
Od dłuższego czasu chciałam kupić tańsze, ale w miarę dobre kredki, które nadawały by się do szkoły. Wybrałam kredki z zaufanej firmy STAEDTLER, nie jest zbyt popularna, ale według mnie bardzo dobra :D
Cena: ok. 7 zł

 2. Małe płótna
W sklepie widziałam również małe płótna, które tak mnie urzekły, że musiałam je kupić. Wymiary płócien to 18 x 13 cm. 

Cena za sztukę: 3.80 zł

 3. Filc
Kupiłam również kilka kolorów filców A4. Zazwyczaj kupuję ściereczki do podłogi, które bardzo przypominają filc, ale niestety nie da się z nich wiele zrobić, bo mają bardzo mało kolorów. W końcu to tylko ściereczki :) Kupiłam kolor kremowy, biały, jasnozielony, czerwony, brązowy oraz czarny. 

Cena za sztukę: 1.80 zł
 4. Biały żelopis
Nie wiedziałam, ze biały żelopis może skończyć się tak szybko. Poprzedni wyczerpałam w nie cały tydzień! Tak to jest, jak co chwilę robi się tatuaże na rękach, bo nie masz henny...
Cena: ok. 6 zł
Cena za wszystko: ok. 32 zł
jestem bardzo zadowolona z zakupów a z plastyka najchętniej bym nie wychodziła :)

Ania

4 komentarze :

  1. swietne przybory, kredek niestety jeszcze nie mialam okazji wyprobowac
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zakupy ;) Ja też mam swoje ulubione dobre kredki, są też tanie. Moim zdaniem nie zawsze drogie rzeczy są lepsze od tych tańszych ;D
    zwyklekreskinapapierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę przyborów, niedługo postaram się przetestować :)
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwie się, że żelopis skończył ci się tak szybko (prawie wszystkie dziewczyny z klasy miały na rękach "żelopisową hennę" ;D ). Jestem ciekawa tych kredek, bo miałam właśnie takie sobie kupić! Kupiłam jednak kredki z Faber-Castell (które wszystkim polecam, bo są świetne :) ).
    xx Iza

    OdpowiedzUsuń