1.09.2016

Liebster Blog Award

Hej!

Na poprawę humoru w ten znienawidzony przez uczniów dzień przygotowałam dla Was Liebster Blog Award. Przygotujcie się na powakacyjny trening z czytania, bo trochę tego jest :)



Pytania od Kejti:



1. Jak byś chciała mieć na imię?
Nie wiem, szczerze przyzwyczaiłam się do mojego imienia, i podoba mi się. Raczej nie chciała bym mieć innego imienia :)

2. Ile według Ciebie trwa dzieciństwo?
Trudne pytanie.. ale jakby tak na to inaczej spojrzeć, to w sumie długo.. 

3. Jak długo wytrzymałabyś bez ludzi?
Raczej niedługo. Brakowałoby mi rozmowy..

4. Jakbyś miała (odpukać) jutro umrzeć, byłabyś szczęśliwa i czy żałowałabyś czegoś?Szczerze, nie wiem. Raczej niczego bym nie żałowała.

5. Czym jest według Ciebie mądrość?
Na pewno nie świadczy o tym świadectwo ;)

6. Gdybyś mogła mieć tylko jedno: Wiedza czy Inteligencja?
Inteligencja :)

7. Lubisz Kejtisia? <3Taaak ♥

8. Jak często masz zły humor?Dosyć często xD

9. Jesteś typem samotnika, czy raczej osoby towarzyskiej?
Na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć. Nie lubię nigdzie wychodzić zbyt często, jestem raczej domownikiem, więc moze bardziej samotnika. Jednak czasem ta cisza jest nie do zniesienia..

10. Masz ulubiony wiersz? Napisz jaki
W sumie ostatnio spodobał mi się bardzo jeden wiersz. Co dziwne, miałam okazję go przeczytać na sprawdzianie z Polskiego. Był to wiersz coś w stylu.. Ziemia i księżyc, coś takiego. Jednak w ogóle nie mogę go znaleźć..

11. Mickiewicz, czy Słowacki?Nie wiem.




1. Jaka czynność sprawia Ci największą radość?
No oczywiście rysowanie :)

2. Od jak dawna rysujesz?
Nie jestem w stanie powiedzieć. Praktycznie od urodzenia ciągnęło mnie do rysowania, ale tak na poważnie.. 2 lata?

3. Posiadasz jakieś inne hobby niż rysowanie?
Lubię czytać, fotografować..

4. Ulubiona słodycz?
Trudny wybór, ale chyba ciastka oreo :3

5. Jaki masz kolor oczu?
Zielony z nutką brązu i szarości :)

6. Twoje ulubione wspomnienie z przeszłości?
Trudno mi sobie teraz przypomnieć. Być może był to dzień, w którym poznałam moje najlepsze przyjaciółki :)

7. Twoje największe marzenie?
Spotkać Lamorożki ♥ !

8. Jak pobudzasz swoją kreatywność?
Idę na spacer, oglądam zdjęcia, rysunki..

9. Ulubiona bajka dzieciństwa?
Chyba Clifford :')

10. Masz rodzeństwo? Jeśli tak, to podaj ich imiona.
Mam siostrę starszą o 4 lata. Ma na imię Natalia :)

11. Jaka książka sprawiła Ci ogromną satysfakcję z czytania?
Jejciu, w sumie nie wiem.
Pytania od Mischotty:

1. Kiedy założyłaś bloga?
Będzie już jakieś 3 lata. Chociaż przez pierwsze 1,5 roku dodawałam psoty bardzo rzadko, i w sumie dużo z nich już pousuwałam, bo chciało mi się śmiać gdy je czytałam. W sumie zastanawiałam się czy bloga nie usunąć i nie założyć nowego, Ale zrezygnowałam. Po prostu go przerobiłam, poprawiłam, i teraz nareszcie mi się podoba :)

2. Co Cię inspiruje w rysowaniu?
Natura.

3. Ile masz lat?
12 :)



4. Jaka jest Twoja ulubiona muzyka(obecnie)?Słucham popu, ale jeśli chodzi o zespół - Oh Wonder :)




5. Czy stosujesz technikę decoupage?Tak. Stosowałam ją kiedyś często, i chętnie do niej wrócę. Bardzo lubię decoupage :)




6. Jak nazywa się według Ciebie najlepsza książka na wakacje 2016 ? Dziennik Cwaniaczka ! :D




7. Jakie są Twoje plany na wakacje?Hmm, trochę nie w porę, bo już się kończą, ale z ego co pamiętam miałam zamiar jak najwięcej rysować :)




8. Jakiego języka chcesz się nauczyć?Chcę opanować angielski do perfekcji, a potem.. hmm.. fajnie by było znać francuski, ale z tego co wiem jest bardzo trudny.




9. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje ?
Nad morze. Niekoniecznie Bałtyckie, ale szczerze, nigdy nie byłam nad morzem :)
Pytania od Sprytnej Niteczki:





1. Czy tylko ja mam tak, że gdy czytam pytania do LBA w głowie już układają mi się odpowiedzi?
Też tak mam :D

2.Jakiego piosenkarza/piosenkarkę najbardziej lubisz?
Ulubiona piosenkarka: Indila. Natomiast jeśli chodzi o zespół, jak już wyżej odpowiadałam - Oh Wonder :)

3. Czy znasz w realu którąś z projektantek LL? Jeżeli tak: to którą?
Moja przyjaciółka Kasia projektuje w LL :)

4. Masz jakieś zwierzaki?
Mam. Psa łatka (kundelek) oraz papugę falistą Lili.

5.Twój ulubiony portal społecznościowy?
W sumie nie wiem. Ale jakoś tak najbardziej odnajduję się na facebooku.
6.Ulubiona gra komputerowa?
Simsy !

7. Co robisz w wolnym czasie, oprócz rysowania?
Czytam, fotografuję, bloguję..

8. Wyjeżdżasz gdzieś na wakacje?
Nie.

9. Nutella czy oreo?
Najtrudniejszy wybór świata ! Nutella.. czy oreo.. jejciuuu.. !
Ale chyba oreo :3 Jem zbyt często nutellę i zaczęła mi się przejadać (tak wiem, to możliwe?!).

10.Gdybyś miała jednym słowem opisać swój blog, to...
Spokój :) Tak mi się przynajmniej wydaje, ze mój blog jest dosyć spokojnym kącikiem.

11.Najdziwniejsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
Nie pamiętam..

Pytania od Logany
:

1. Co Cię najbardziej ciekawi? 
Cały świat, przyszłość :)

2. Co miałaś wczoraj na obiad? 
Placki ziemniaczane życiem !

3. Jesteś realistą, pesymistą czy optymistą, na czym to wnioskujesz?
Raczej optymistą :) Po czym? Hm, po postu po podejściu do życia, myśleniu.

4. Jaki był najdziwniejszy/najśmieszniejszy filmik, który oglądałaś na YouTubie? 
Staram się nie oglądać dziwnych filmików na youtubie, więc raczej takiego nie ma :D

5. Śpisz przy otwartej czy zamkniętej szafie? 
Zamkniętej, raczej nie boję się ze coś z niej  wyskoczy :D

6. Wierzysz w magię i duchy? 
W magię nie, w duchy owszem :)

7. Jaki jest twój ulubiony cytat [może być więcej niż jeden]??? 
Nie mam ulubionego cytatu.

8. Wolisz zapach deszczu czy skoszonej trawy? 
Skoszonej trawy :)

9. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
Odpowiadałam wyżej :)

10. Jesteś bardziej szalona, czy taka spokojna i normalna?
Zależy w jakim towarzystwie :) Gdy już się przed kimś otworzę, raczej bardziej szalona :D

11. Które europejskie miasto podoba Ci się najbardziej?
Trudno mi powiedzieć, bo za granicą byłam tylko we Francji, w Paryżu. Niech będzie Paryż :)

Pytania od Liwii:

1. Jaka jesteś? Opisz siebie w kilku słowach.
Skromna i nieskromna, zbyt nieśmiała, ale raczej przyjacielska, chwilami szalona, z drugiej strony spokojna :)
2. Lubisz sport? Co trenujesz lub ćwiczysz w wolnym czasie?
Lubię, często jeżdżę na rowerze :)
3.Jaki chciałabyś mieć kolor włosów w przyszłości?
Całkowity blond. Teraz mam lekko rudawy, chociaż w sumie jedni mówią tak, a drudzy inaczej.
4. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Wiosna : Nie jest ani za ciepło, ani za zimno.

5. Masz na coś uczulenie?Na coś na pewno, ale nigdy nie byłam na testach, więc nie wiem na co.

6. Masz więcej przyjaciół w twoim otoczeniu czy w Internecie?W internecie.

7. Oglądasz teraz EURO?Oglądałam :)

8. Gdzie jedziesz na wakacje?Nigdzie ;)

9. Jakie jest twoje największe marzenie?Spotkać Lamorożki ♥

10. Oreo czy Pieguski?Oreo :)

11. Coca-cola czy sok?
Zadziwiające, ale sok :D




Pytania od JuliiLou:

1.Jakie jest 10 najlepszych książek, jakie przeczytałaś?
Ojejku, dziesięciu aż nie wymienię, ale ubóstwiam całą serię dziennika cwaniaczka. Poza tym w sumie spodobało mi się kilka lektur. Np. Tajemniczy Ogród, W pustyni i w puszczy, Chłopcy z placu broni i Opowieści z Narnii.

2. Jaka jest najnudniejsza książka jaką przeczytałaś ?
Oczywisćie jest to jedna z lektur szkolnych - przygody Tomka Sawyera. Nie polubiłam nawet bohatera książki - Tomka, więc bardzo ciężko mi się ją czytało.

3. Jaka jest twoja ulubiona rasa psa?
Chyba dalmatyńczyk. W sumie nie wiem. Najbardziej lubię kundelki, ale to nie rasa :)

4. Jakie jest twoim zdaniem najlepsze zdjęcie zrobione przez ciebie? 
Chyba to :)

5. Skąd wzięłaś pomysł na założenie swojego bloga?
Chciałam stworzyć miejsce gdzie mogłabym dzielić się swoim zdaniem, pasją.

6.Ulubiona bajka, którą oglądałaś jak byłaś mała?
Odpowiedź wyżej :)

7. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Nie wiem. Sprzątanie to w sumie nie taka tragedia, chyba że chodzi o umycie łazienki albo coś takiego. Ogólnie coś, co jest brudne :)

8. Mieszkanie czy dom?
Dom :)

9. Gdybyś mogła mieć jakiekolwiek zwierzę, jakie byś wybrała?
Chciałabym mieć kota :)

10. Co najbardziej cię inspiruje ?
Odpowiedź wyżej :)

11. Jakiego dania nigdy byś nie zjadła?
Na pewno nie tknęłabym ślimaków !

Koniec.

Teraz nadchodzi ta pora, aby napisać swoje pytania i nominować 11 osób, ale tego nie zrobię. Chcę trochę przystopować ten challenge. To już zaczyna robić się męczące.
Ulżyło, prawda? :)

Na dzisiaj więc to tyle. Widzimy się w następnym poście !

Ania




1 komentarz :

  1. Tak szczerze? Dotrwałam do 9 od Logany XD ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń