25.08.2016

Podaj Dalej Challenge

Hej !
Zostałam nominowana przez Moshi z blogu akacjaemi.blogspot.com oraz Wiktorię z blogu wiktoriaz1art.blogspot.com.blogspot.com  do Podaj dalej challenge. Na czym to polega? Rozwiń post, aby dowiedzieć się więcej :)


**edit**
Post dodał się zbyt wcześnie bez zdjęcia OC Wiktoriaz1 oraz zasad. Teraz jest ok :)
Podaj dalej challenge - challenge, wyzwanie, wymyślone przez Sprytną Niteczkę. Jeśli dostaniemy od kogoś nominację, musimy narysować OC (wymyślona postać) tego kto nas nominował. Nie trzeba, ale powinno się zrobić to w szkicowniku Lilla Lou, w sumie jest to całkiem wygodne. Gdy narysujemy już OC tego, kto nas nominował, musimy wymyślić swoją i nominować 5 osób. Mam nadzieję, że zrozumieliście, o co chodzi :) 

Zasady:
Można nominować maksymalnie pięć osób.
Nie możemy nominować osoby która nas nominowała (z tego co wiem ta zasada została zmieniona).
Gdy ktoś robi tło w swojej pracy, osoba nominowana nie musi rysować tła.
Rysunki OC można wykonywać na zwykłej kartce, jednak najlepiej zrobić to na obrysie LL lub TM.
Musimy powiadomić osoby które nominujemy.

OC Moshi

Moja praca

 Przyznam że bardzo przyjemnie rysowało mi się OC Moshi. Ma bardzo fajne kolory, skrzydła podobają mi się najbardziej. Miałam tylko lekki kłopot z dokładnym odwzorowaniem wzorów na sukience, ale dałam radę :)

OC Wiktoriaz1



Moja praca
Z OC Wiktorii nie miałam raczej żadnego problemu. Bardzo przyjemnie mi się ją rysowało i w sumie poszło dosyć szybko :) Jedyny była chyba popełniłam przy kolorze oczu, zrobiłam zielone, a miały być niebieskie. Ale to tylko szczegół :)


Moja OC
A teraz moja OC. 
Ogólnie to OC nie ma żadnego imienia. Na pewno będzie to coś z kotem, ale nazwy jeszcze nie wymyśliłam. Jeśli wam się nudzi, to możecie mi pomóc w komentarzach :D
Na lewej ręce moja OC ma czarny tatuaż przedstawiający 3 łapki. Jest malutki i może tego nie widać, dlatego mówię. Dół sukienki jest oczywiście we wzory zentangle. Po tym odszyfrowywaniu wzorów z pracy Moshi stwierdziłam, że ja też zrobię trudniejszą pracę :) Jeśli ktoś naprawdę będzie miał duży kłopot, to wzory nie muszą być dokładnie odzworowane, ale żeby jakieś były. Najlepiej małe, i żeby było ich dużo :D Życzę powodzenia !


Ja nominuję:

To na tyle. Jeszcze raz życzę powodzenia. 

Ania

3 komentarze :

  1. Świetnie Ci wyszła moja OC. Fajnie, że wykonałaś Challenge. Moshi

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominacje, niedługo pojawi się mój post z podaj dalej

    OdpowiedzUsuń