7.09.2016

Siostrzany Portret - Rysunek

Hej !


Niedawno skończyłam nowy rysunek przedstawiający mnie i moją siostrę. Pamiętam ze zeszło mi z nim bardzo długo. Zaczęłam początkiem wakacji, skończyłam końcem. Efekt końcowy oceńcie sami :) Zapraszam !





Zepsułam włosy, dlatego straciłam chęć do kończenia rysunku i to właśnie jest powodem tak długiego czasu. Nie mniej jednak cieszę się że skończyłam rysunek i z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona.







  
Rysunek wykonałam kredkami Polycolor Portret, czarną i szarą kredką Mondeluz oraz białym żelopisem, natomiast przy tle posłużyły mi pastele Masters Pastel
Czas: Łącznie około 5-6 godzin.


Zapomniałabym dodać, ze portret był wzorowany, a raczej przerysowany ze zdjęcia :)

Ania

5 komentarzy :

  1. śliczny rysunek, jak ze zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowneee *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile siostra ma lat?
    Piękkne :>
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Uwielbiam tego typu rysunki - też chce siebie i moją siostrę kiedyś narysować w bardzo podobny sposób. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń