6.08.2016

Ulubieńcy miesiąca: Lipiec

Hej!

Na dzisiaj przychodzę z kolejnymi ulubieńcami :) Znowu lekko spóźnione, ale całkiem sobie o nich zapomniałam.. Zapraszam do czytania !

Piosenka miesiąca
W internecie ukazała się niedawno nowa piosenka Dawida Podsiadło - Pastempomat. Niektórym może się nie spodobać, ja akurat lubię jego piosenki. Zapewne mogliście usłyszeć ją już w radiu, bo pojawiła się tam bardzo szybko od dodania! 


Plastyczny dodatek miesiąca
Promarkery ! Dostałam na urodziny od siostry 3 kolory promarkerów. Oczywiście na początku trochę trudno było się przyzwyczaić, i nie ukrywam, że trochę nie umiałam sobie z nimi poradzić, ale potem zaczaiłam, co i jak :D Kolory które mam to: tan, red lipstick oraz twin-tip.

Blog Miesiąca
Blogiem miesiąca zostaje blog Maguarro! Bardzo przyjemnie mi się go czyta, można się wiele dowiedzieć o książkach :)


Projektantka Miesiąca

Projektantką Miesiąca zostaje Logana !

Kolejna część serii wakacyjnej pojawi się już w tą niedzielę, bo w ostatniej nie wyrobiłam się ze zdjęciami :)

Ania

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz