6.07.2016

Rozdanie nagród z konkursu "Święte słowa Stefana Kardynała Wyszyńskiego" !

Hej !


Początkiem czerwca dowiedziałam się, że jestem wyróżniona w ogólnopolskim konkursie "Święte słowa Stefana Kardynała Wyszyńskiego". Niestety rozdanie nagród odbyło się w Warszawie, a to prawie drugi koniec Polski ode mnie. Nagroda została więc wysłana na adres szkoły i wręczona mi na zakończenie roku szkolnego :) 



Zadaniem konkursowym było zrobienie plakatu przedstawiającego jeden z cytatów Stefana Wyszyńskiego. Z racji tego, że był to konkurs plastyczny, dostałam głównie przybory plastyczne, z czego się niezmiernie cieszę :)



Co dostałam? :)
1. Papier do pasteli
Dostałam między innymi szkicownik z papierem do pasteli. Raz przekładana jest cienka kalka, a raz gruby, włóknisty papier.




  2. Pastele
Jak papier do pasteli, to i pastele :) Są to pastele suche (chyba, nigdy nie spotkałam się z pastelami, które tak trudno było określić, czy są olejne, czy suche) 24 kolory. Pastele są w kostkach.





  3. Plecak
Nie spodziewałam się tego, ale jako nagroda był również nie duży plecak turystyczny. Jest z wytrzymałego materiału, i idealny na wycieczki :)






 4. Gumka chlebowa
.. Oraz gumka chlebowa :) Nie wiem czemu, ale bardzo się lepi.


 No i oczywiście dyplom :)

Nagrody bardzo mi się podobają i na pewno wypróbuję je w najbliższym czasie. (Bądź wypróbowałam, bo piszę ten post z wyprzedzeniem ) :D

Podobał Ci się ten post ? Koniecznie zostaw komentarz! 

Ania


5 komentarzy :

  1. Gratki :3 Super nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i zycze dalszych sukcesow. Ps. Mam te same pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na bloga amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!! Wyróżnienie i tyle nagród ?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Ogólnopolski konkurs... wow! Wspaniałe miejsce :))) Nie widziałam Twojego rysunku, ale pewnie był przepiękny :D ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń