14.07.2016

Haul urodzinowy

 Hej!

Nie cały miesiąc temu odbyły się moje urodziny. Z tej okazji, moja ciocia oraz wujek chrzestny zabrali mnie na zakupy do plastyka, abym wybrała sobie, co chcę :)

Zestaw do szkicowania
Zestaw z którego jestem mega zadowolona! Są tam prawie wszystkie miękkości ołówków, gumka chlebowa, strugaczka, wiszer, rysiki, węgle, oraz coś z tektury, które nie wiem do czego służy..


Pastele
Wybrałam również nie duży zestaw pasteli olejnych, ponieważ moje są już w złym stanie :) Zestaw zawiera 12 kolorów pasteli.




 Farby akrylowe
Do tego 8 małych farb akrylowych z firmy art creation.



Pędzle
I nareszcie dobre pędzle. Są tam zarówno te, którymi mogę robić szczegóły, jak i te, którymi mogę wypełniać większe powierzchnie (największego z nich akurat nie ma na zdjęciu, prawdopodobnie go po prostu nie zauważyłam).

Jestem naprawdę bardzo zadowolona z zakupów! Nie jednokrotnie wszystko już wypróbowałam i wiem, że wybrałam dobre rzeczy ;)
Podobał Ci się post? Koniecznie zostaw komentarz!

Ania

3 komentarze :

  1. WoW! Chciałabym taki prezent! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! I fajne prezenty ;))) ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne przybory, a ten zestaw wygląda cudownie

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń