30.06.2016

Ulubieńcy miesiąca: Czerwiec

Hej!


Przypomniałam sobie o Ulubieńcach dopiero pod koniec miesiąca, ale dobrze, że sobie w ogóle przypomniałam :D


Piosenka Miesiąca
Piosenka miesiąca to tym razem Oh Wonder - Lose it. Nie dawno poznałam ten zespół, dzięki mojej koleżance Izie, która (tak mi się przynajmniej wydaje) jest fanką Oh Wonder :)





Plastyczny dodatek miesiąca
Zdecydowanie biały żelopis! Dostałam go na urodziny, i wręcz się zakochałam!




Blog miesiąca
Długo zastanawiałam się nad blogiem miesiąca, ale ostatecznie zdecydowałam, że zostaje nim blog "Kaprys" ( http://fastyork.blogspot.com/ ). W sumie, cały blog jest o psie yorku, który wabi się Kaprys. Serdecznie wszystkim polecam! :)

Projektantka Miesiąca
Projektantką miesiąca zostaje PolaArt. Od dłuższego czasu podziwiam jej prace.


Ania

3 komentarze :