22.06.2016

Podsumowanie Mistrzostw Projektowania!

Hej! :)

Postanowiłam, że dziś pokażę Wam podsumowanie wszystkich prac zrobionych przeze mnie do MP :)



Etap I - Japan Style
Pamiętam, że nie za bardzo podszedł mi wtedy ten temat, i zwlekałam z pracą bardzo długo. Najpierw narysowałam sam szkic, po kilku dniach wzięłam się za kolorowanie, które skończyłam dopiero wtedy, gdy zostało już bardzo mało czasu. Ale wyszło.. w miarę okej :) Jestem zadowolona ze stylizacji, postać i tło podobają mi się już mniej :)


Etap II - Vintage Marine
Zdecydowanie mój ulubiony temat z całych mistrzostw ! Na pewno zrobiłabym więcej prac, ale niestety brakło czasu...
Z obu prac jestem bardzo zadowolona :)



Etap III - Spring 
Sama się temu dziwię, ale nie zdążyłam zrobić ani jednej pracy do III etapu, więc dodałam starszą pracę.

FINAŁ - Hawaii !
Praca która wygrała w kat. 6-11. Nadal nie mogę w to uwierzyć! Ogromnie się cieszę ! Gratuluję wszystkim uczestnikom, nie tylko nagrodzonym, bo prace w galerii były przepiękne ♥ 


 A jak Wam podoba się ten zbiór ? :) Na dzisiaj to tyle. 

Ania

7 komentarzy :

  1. Świetne, gratulacje, zasłużyłaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ty również, szkoda że nie można przyznać tyle miejsc, ile się chce :)

      Usuń
  2. Wow *o* Wszystkie prace cudowne!!! Zasłużyłaś ;) Trzymałam kciuki!!!~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prace!! Pozazdrościć talentu :*

    OdpowiedzUsuń