18.06.2016

"To do" list!


Hej !

Możemy powiedzieć że nareszcie się "ogarnęłam" i napisałam post na bloga. Nie będę sie tłumaczyć, czemu miesiąc nic nie dodawałam, bo w sumie sama nie wiem dlaczego. Jakoś tak.. trzeba mi było motywacji, ale myślę, że ta przerwa dobrze mi zrobiła, bo wróciłam z mnóstwem pomysłów ! :) Na początek powiem też, ze posty będą się pojawiać maksymalnie 2 razy w tygodniu, bo w innym wypadku bym nie wyrobiła, i znowu miałabym miesiąc przerwy.. 
Dzisiaj przychodzę z listą "To Do" do której nominowała mnie Wiktoriaz1 z http://wiktoriaz1art.blogspot.com/. :) Zaczynajmy!


Rzeczy, które chcę zrobić w wakacje 2016:


1. Rysunek

W roku szkolnym rysuję bardzo mało.. chciałabym zebrać do swojego portfolio mnóstwo rysunków, przy okazji poćwiczyć rysowanie. Przyznam szczerze, że w swoim segregatorze, mam bardzo mało rysunków, większość robię na zamówienie...


2.Obrazy

Ostatnio przeznaczyłam jedną ścianę na wieszanie obrazów, które namaluję. Na razie wiszą tam tylko 3, a chciałabym, zeby zapełniło się chociaż 3/4 ściany :)


3. Blog

Postarać się o jak największe sukcesy w blogowaniu !


4. Planowanie czasu

Ostatnio ułożyłam nawet plan dnia, aby w jego ciągu robić jak najwięcej! 


5. Zdjęcia z przyjaciółmi

Chciałabym robić sobie jak najwięcej zdjęć z przyjaciółmi, a na koniec wakacji wszystkie wywołać i powiesić w pokoju! 


6.Lilla Lou

Oczywiście planuję jak najwięcej projektować ! :)


7. Ciemna cera

Może to trochę śmieszne, ale chciałabym wreszcie się porządnie opalić! Zawsze, nawet w lecie, chodzę biała jak śnieg!


8. Sport

W sumie chyba nigdy się tak nie zawzięłam, aby codziennie biegać czy coś. Myślę że to fajna sprawa i mam nadzieję, że w wakacje uda mi się zmotywować do regularnego sportu!


9. Ćwiczenia z anatomii

Muszę zdecydowanie poćwiczyć proporcje, ręce, dłonie, twarz. Mam nadzieję że na wakacjach podszkolę się w dużym stopniu!


10. Odpoczynek

No i oczywiście odpocząć od szkoły.. :)

To chyba tyle. Przyznam, że bardzo spodobała mi się ta lista. Może dzięki temu w wakacje będę bardziej produktywna :)
Oczywiście nominuję:

A jakie są Wasze postanowienia na lato 2016? :)

Ania



4 komentarze :

  1. Kejti Lou to wymyśliła, a Ty ją nominujesz xD
    Pozdrawiam Kate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie XD Sama zapomniałam, (nie że nie wiedziałam) ;)

      Usuń
  2. Super :) Wspaniałe postanowienia ;))) 7 ja na pewno bym nie zrobiła XD Tak samo jak 4 i 3... a 3 to głównie dlatego, że nie mam bloga XDD ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń