17.04.2016

Zachód słońca - obraz robiony palcami

Hej!

Niedawno pokazywałam Wam obraz z kotem na tle galaxy :) Obraz który przedstawię dzisiaj był wykonany dzień przed tamtym re-makem, ale aby posty się nie powtarzały dodaję go dopiero dzisiaj :) 





Największy kłopot miałam z wodą - gdy nakładałam czerwoną farbę aby uzyskać światło padające od śłońca, mieszała się z niebieską i w kilku miejscach woda była zielona, co nadal nie do końca udało mi się ukryć. W końcu zmęczona ciągłymi warstwami zaczęłam zamiast pędzli używać rąk - najwygodniej ! Pewnie można to zauważyć na chmurkach. Nie wiem czemu, ale wtedy woda wychodziła trochę lepiej niż pędzlami.. może dlatego że nad swoją ręką mam większą kontrolę niż nad pędzlem ? :)


 Oczywiście obraz zawisł już na ściane, razem z kotełkiem :)
 W tej chwili widzę tutaj bardzo dużo błędów, ale z efektu jestem w miarę zadowolona. A Wam się podoba? :)

Ania

5 komentarzy :