23.04.2016

Recenzja - szkicownik Street designer

Hej!


Jak na złość nazbierało się u mnie dużo konkursów, w których jak zwykle trzeba wziąć udział, dlatego czasu na blogowanie jest coraz mniej. W następującym czasie posty pewnie będę dodawać trochę rzadziej niż zwykle, bo nie chodzi już o samo pisanie, ale o to ..- o czym pisać :) Jak dodać post, skoro ostatnio w ogóle nie rysuję? 
Ale dzisiaj nie o czasie. Jak można było zauważyć ostatnio w ogóle nie dodaję prac na Lilla Lou. Poproszono mnie o przysłanie szkicowników, dlatego nic nie dodawałam. Może to lepiej czasem na chwilę odsapnąć i wrócić z głową pełną pomysłów? :D
Szkicowniki dostałam z powrotem nie dawno, a razem z nimi nowy - Street, jako podziękowanie. Rozwiń post, aby przeczytać co o nim sądzę!






Jak dla mnie okładka jest bardzo zachęcająca. Szkicownik oczywiście jest A4 i jest jak ja to mówię "na sprężynce". Jest to szkicownik z serii designer - takiej którą najbardziej lubię! Przede wszystkim można samemu pokombinować z fryzurami ! :)


 W środku jak zawsze znajdziemy SR. Jak dla mnie bardzo przydatna!



Oczywiście w szkicowniku powstała już jedna praca :) 

Jeśli chodzi o obrysy: znajdziemy takie które przedstawiają całą postać, oraz jedynie do pasa, kolan.




 Jak zawsze są również prace innych projektantek! To tylko kilka z nich.


 Moja ogólna ocena to 10/10. Co tu wiele mówić, szkicownik jest po prostu czadowy!

Mam nadzieję że recenzja się podobała. Do zobaczenia w następnym poście! :)

Ania

6 komentarzy :

  1. Super pościk, zachęca do kupna szkicownika :) też go chcęę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam ten szkicownik :) I też sądzę, że jest naprawdę super!!! A to zdjęcie na samym dole, tuż nad podpisem, jest takie piękne i romantyczne... ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasem lubię sobie popstrykać zdjęcia, i może trudno uwierzyć ale wszystkie robiłam.. telefonem :D Nie wychodzą jakieś superowe, bo jak na razie jestem amatorką :) Ale cieszę się że się podoba, może będe wrzucać je częściej :)

      Usuń
  3. Genialne są te szkicowniki. O wiele lepsze niż te w postaci książek.
    ♥♥♥
    Nominowałam Cię do LBA
    http://maguarro.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :) Przede wszystkim są dużo trwalsze, i mają chyba więcej póz :) Dziękuję za nominację! :)

      Usuń
  4. Szkicownik wygląda bardzo ciekawie. kto wie, może się na niego skuszę ;P
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń