14.04.2016

Filcowy zawrót głowy!


 Hej!
Ostatnio bardzo często szyję z filcu. Już tak mam, że jak mi się coś spodoba to potem nie mogę się oderwać.. :) W tym poście chcę Wam pokazać wszystkie rzeczy, które uszyłam do tej pory! :)




Mini poduszka!
Pierwszą rzeczą jest.. poduszka w kształcie głowy kota :) Z jednej strony jest pomarańczowa, natomiast z drugiej żółta. Nie ozdabiałam jej celowo :)






  Filcowe kotki!
Kolejną rzeczą są małe koty. Narobiłam ich chyba z piętnaście! Już tak mam, lubię gdy czegoś jest dużo.. :)



 Jednego z nich przypięłam do klucza. Żałuję jedynie, że oczy niektórych na razie są zrobione cienkopisem, ale jestem w trakcie wyszywania ich czarną nicią :)




Mała maskotka

Hmm.. kolejny kot! Ten jest już ostatni. Jako jedyny jest zrobiony z  różowego filcu. :)



 Mały "piórnik"
Ostatnią rzeczą jest mały, poręczny piórnik z dwoma przegrodami. Jedna jest na guzik, natomiast druga pełni bardziej funkcję "kieszeni" :) 


Z tyłu przykleiłam gumkę, dzięki czemu piórnik mogę założyć na książkę, szkicownik, jak również luzem :) Dzięki temu mam najważniejsze przybory zawsze przy sobie, i nie zajmują dużo miejsca! :)




No właśnie.. szkicownik :) To mój nowy zakup! Szkicownik A5 z firmy canson. Jak dla mnie idealny - mogę go zabrać wszędzie, gdy tylko najdzie mnie ochota na bazgrołki :) Kupiłam go za ok. 15 zł w sklepie plastycznym :) Oczywiście został już ozdobiony i znalazła się w nim pierwsza strona jak również kilka rysunków, np. koty które pokazywałam niedawno w SR :)




 Pierwszą stronę zapewne kojarzycie z nagłówku bloga :) Uznałam że ten rysunek jest lepszy niż poprzedni. A jak Wam się podoba? :)



To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję że post się podobał! :)

Ania

3 komentarze :

  1. Superowe koty!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ten różowy kotek jest taki sweet :D Aż nie mogę się napatrzeć... ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Jakie cudowne kocie ozdoby!
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń