11.04.2016

Ulubieńcy miesiąca - Kwiecień

Hej!

Kwiecień wprawdzie dopiero się zaczął, ale chyba mogę dodać ulubieńców wcześniej niż zazwyczaj :) Zaczynajmy! 

1. Piosenka Miesiąca

Na piosenkę miesiąca wybrałam C-BooL - Never go away. Od jakiegoś czasu można usłyszeć ją w radiu, a mi bardzo szybko wpadła w ucho! 


2.  Plastyczny dodatek miesiąca
Plastycznym dodatkiem miesiąca zostają kolorowe wstążki! Osobiście posiadam 4 kolory o szerokości ok. 1 cm. Wstążkami można przyozdobić.. praktycznie wszystko! :) Ja mam jedynie jednokolorowe, bez wzorków, ale od czasu do czasu kupuję na metr wstążki z wzorkami, bo są śliczne ! ^^



3.  Blog miesiąca
Blogiem miesiąca zostaje blog Kejti Lou! :) http://kejtilou.blogspot.com/ Bardzo lubię jej bloga i czytam wszystkie posty :) Was również zachęcam do odwiedzania! :)


4. Projektantka miesiąca
Projektantką miesiąca zostaje JulaLou :) Chyba nie muszę tutaj wiele pisać, bo wszyscy dobrze wiemy, jak cudowne są jej prace :)

Ania

4 komentarze :

  1. Kinder Niespodzianka!!!! *o* A, i zauważyłam nowy rysunek w lewym górnym rogu i sądzę, że jest świetny!!! ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że się podoba! :) Myślę, że ten jest lepszy od poprzedniego :)

      Usuń
    2. Moja świnka była kinder niespodzianką(Ciąża):c
      Ma słodkie imię Nutella :)
      Fajny blog
      Zuzka

      Usuń
  2. Super pościk! Czekam na kolejny.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń