8.04.2016

SR - Koty

Hej! 

Wczoraj na blogu wybiło 7000 wyświetleń! Z tej okazji przygotowałam dla Was dużą SR o kotach ! :) Oczywiście bardzo dziękuję ! Nigdy nie myślałam, że blog osiągnie tyle wyświetleń... :)
Na początek chciałabym również pozdrowić Agankę, która podsunęła mi pomysł na tą kocią szkołę rysowania! :)




1. Głowa
Stwierdziłam że może SR zacznę z góry do dołu, i na początek powiem kilka słów o kocim pyszczku :) Oczywiście zależnie od rasy kota pyszczek ma inny kształt, uszy inny rozmiar itd., jednak teraz przedstawię"trójkątny" kształt głowy, który o kotów lubię najbardziej :)

Najpierw naszkicuj kształt głowy.

Następnie dorysuj policzki, nos oraz dolną "wargę".

 
Od nosa poprowadź dwie linie, rozchodzące się na bok i zakończone kołami, które będą pełnić funkcję oczu :)

 Dorysuj dwa kąciki oczu, które u kota sprawiają wrażenie jakby były.. czarne :)

W środku oka narysuj wąską źrenicę oraz światło.


 Pora zabrać się za kolorowanie! :) Jeśli chodzi o sierść, to najpierw jasno pokolorowałam cały pyszczek, a następnie nakładałam ciemniejsze kreski - sierść. Dorysowuję wibrysy (wąsy) oraz pukle (włosy w uszach).


Gotowe!

                                                                         2. Kot stojący :)
Przez długi czas kocie ciało sprawiało mi problemy, aż w końcu przez obserwacje doszłam do.. na pewno nie perfekcji, ale jest coraz lepiej :D 

Na początku narysuj głowę odwróconą bokiem i kawałek klatki piersiowej oraz kręgosłupa. 


Dorysuj łapę z przodu i z tyłu, oraz dalej ciągnij linię kręgosłupa i brzucha :)

 Na koniec dorysuj ogon oraz tylne łapy: z przodu i z tyłu :) Dorysuj również małe detale na pyszczku oraz palce u łapek :3
 Pokoloruj! :)
 Gotowe :D

3. Kot siedzący 
Na początek narysuj głowę ale nie zakańczaj linii podbródka. 

Dorysuj szyję oraz łapy. Szczerze się przyznam, że przy rysowaniu siedzącego kota pomaga mi figurka 
kota którą kupiłam na feriach :D

Dorysuj uda i zakończ przednie łapy palcami :)

Dorysuj palce również przy tylnych łapach oraz prowadzę ogon. Wiem, że wyszedł tak jakby ten kot zjadał swój ogon, ale to nie było zamierzone.. ^^

 Dorysuj oczy, nos oraz pyszczek, i pokoloruj ! Tym razem zrobiłam to akwarelkami, bo te ciągłe kreski są trochę męczące.. :) A ten słodki kapelutek zrobiła moja koleżanka z ławki ! :D


                                                                         4. Kot leżący
Takie koty rysuję raczej najrzadziej, dlatego na razie wychodzą jako tako. 

Na początek  narysuj głowę i grzbiet.

Dorysuj ogon.
 Wykończ kota rysując elementy pyszczka oraz pokoloruj go :) Gotowe!


Uff, gratuluję osobom które wytrwały do końca, chociaż takie długie posty zdarzają się.. dosyć często :)
Mam nadzieję że SR się podobała, i że okaże się przydatna :) Piszcie co sądzicie! :)

Ania

13 komentarzy :

  1. Jakie one są sweetaśne!!!! Na pewno skorzystam z SR koteła stojącego i głowy :D

    ratilcia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ^-^ I- Wow... *o* Mi najprostszy wydaje się leżący, ale najbardziej efektowny chyba siedzący... Anie w sumie to nie wiem :D Wszystkie wspaniałe!!! ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :D Mam nadzieję że nie zawiodłam Twoich oczekiwań jeśli chodzi o to, jak wyglądała ta SR.. :D

      Usuń
  3. Świetna SR, najbardziej podoba mi się kot stojący. Gratuluję wyświetleń, 7 k to bardzo dużo :)
    Pozdrawiam
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne <3 Fajna szkoła i ten kot bokiem chyba z siedzącym są najlepsze <3

    Pozdrawiam Lucy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno się przyda ;)♥ siedzący najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten siedzący kotek :-)

    OdpowiedzUsuń