4.03.2016

Wiosna - Rysunek


Hej!

Ferie się skończyły, zaczęła się szkoła. No cóż, jedno się kończy a drugie się zaczyna.
Skok z powrotem do szkoły i czas pędzi niemal z prędkością światła. Wszystko tak szybko ostatnio się działo, że czas na post znalazłam dopiero dzisiaj. 
Jedyne co chciałabym dzisiaj przedstawić to nowy rysunek - Wiosna.Szczerze - nie podoba mi się. Oczywiście jak zawsze oczami wyobraźni miało wyjść super, no... a wyszło tak średnio..






Czas: 1,5 godz.
Kredki: KOH-I-NOOR Mondeluz Akwarelowe
A4 

To miała być taka jakby.. Matka Natura, czy Pani Wiosna, (jak kto woli) która gdzie stanie tam przyroda zamienia się w wiosenny krajobraz. 
A Wam się podoba?
I to chyba tyle na dzisiaj. Może jutro zrobię coś większego, za ten zaległy tydzień.

Ania



11 komentarzy :

  1. Mi się podoba... Co Ty chcesz?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tak podchodzę do tego rysunku- *♥♫☺☻♦♣♠•◘○◙├░░░░░◙{}~|⌂♀ ☺☻~Aganka
    PS. Lubię robić takie znaczki ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że rysunek bardzo fajny, podoba mi się pomysł.
    Widać, że postarałaś się też nad tłem, które moim zdaniem jest bardzo oryginalne.
    No i fajnie, że znalazło się też miejsce w pracy dla jelonka. Wygląda jakby wyczekiwał na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunek jest przepiękny, nie wiem co ty masz do niego! :D

    OdpowiedzUsuń