28.02.2016

Rysunki

Hej!


Ostatnio nazbierało się u mnie kilka nowych rysunków. W sumie dosyć sporo, i chciałabym się nimi z Wami podzielić. Tym samym robię małe "podsumowanie ferii", które niestety już się kończą. No to zaczynajmy ! :)
Prace Lilla Lou


Pierwsza praca przedstawia Kobietę-Kota. Jakoś tak mi się nasunęło gdy zobaczyłam okładkę nowego szkicownika :) (Dreams)
 Praca konkursowa Valentine Day's. Robiłam ją jako pierwszą z konkursowych.

 Projekt robiony jako pierwszy w nowym szkicowniku. Bardziej "letni".

 Oraz druga praca na konkurs Valentine Day's.

 Zimowy projekt.

 W sumie nie wiem jak to opisać. Zwykła zwiewna sukienka z krótką kurtką.


I jak obiecywałam - projekt z SR. Był robiony na szybko, w niecałe pół godziny, dlatego włosy wyszły bardzo źle.


Rysunki na A4
 Mój nie wyszły autoportret. Oczy wyszły za szeroko i za duże, chociaż chciałabym takie  mieć ^^
Czas: 1,5 godz.
Kredki: KIN Mondeluz Akwarelowe


Oraz rysunek mojej papugi - Lili. Oczywiście wzorowane.
Czas: 2,5 godz.
Kredki: KIN Mondeluz Akwarelowe


I kotełek. Na szybko, sierść wyszła średnio, ale ogólnie z efektu jestem w miarę zadowolona.
30-40 min, wzorowane, kredki KIN Mondeluz

Na dzisiaj tyle. Jak na same ferie w sumie rysunków jest dosyć dużo, z czego się bardzo cieszę.
Do następnego postu!

Ania

10 komentarzy :

  1. Prześliczne rysunki, oglądałam Twoje starsze prace i muszę przyznać że zrobiłaś duży postęp :) Najlepsza jest zdecydowanie Kobieta Kot i autoportret ;)
    Odpowiedziałam już na pytania z LBA - będę wdzięczna, jeśli przeczytasz i dasz znać, co sądzisz o wyglądzie bloga, bo nie mogę się zdecydować na kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Post czytałam już rano, odpowiedzi były super, niestety nie zdążyłam dodać komentarza. Wygląd bloga również zawsze wybierasz wspaniały ! Ważne, aby Tobie się podobał ;) Będę zerkać na Twojego bloga, bardzo fajnie piszesz, masz do tego talent :)

      Usuń
  2. Koteczek najbardziej mi się podoba :) Ale reszta też jest super ;) ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominowałam się do LBA http://nikart-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń