10.03.2016

DIY - Gerbery


Hej!

Na dzisiaj, po kolejnej długiej przerwie, przygotowałam dla Was mały tutorial z gerberami - czyli papierowymi kwiatuszkami 3D. Dobrze, że za niedługo weekend - będę miała czas przygotować kilka rzeczy na cały tydzień :)





Potrzebne materiały:

- pomarańczowy lub innego koloru papier zwykły
- żółty papier na środek
+ podstawowe materiały: klej, nożyczki, cyrkiel, linijka, ołówek



Tutaj jest szablon który możecie sobie wydrukować oraz wyciąć kwiatuszka, który Wam pasuje. Ja wybrałam tego w prawym górnym rogu. Jego wielkość nie ma tutaj większego znaczenia. To już zależy od Was :)



Wykonanie

1. Odrysuj kształt płatków czterokrotnie, ponieważ będzie on miał cztery warstwy (lub jeden raz i pozginaj kartkę w harmonijkę, dzięki temu wytniesz cztery kwiatuszki za jednym razem). Następnie od linijki narysuj linie przez środek. Rozłóż cyrkiel na 1 cm i zrób nim kółko w środku. 

2. Wytnij kształt oraz ponacinaj po liniach, ale tylko do kółka. Następnie pozginaj płatki poziomo na pół.


 Zrób to samo z pozostałymi warstwami.

 3. Nałóż wszystkie warstwy na siebie, ale nie tak, aby wkładać jedną w drugą.

 4. Sklej kwiatuszka na środku oraz doklej małe żółte kółko czyli środek. Możesz je również zrobić z kulki bibuły :)


Gerber gotowy. W rzeczywistości prezentuje się ślicznie :) Możecie ozdobić nimi co tylko chcecie - idealnie pasują na wiosnę ;)
I jak? Podobało się? :D Piszcie w komentarzach ;)

Ania

9 komentarzy :

  1. BARDZO!!! Skąd ty bierzesz te pomysły???!!! Wow *o* Ja naprawdę Ciebie podziwiam... A czemu? :
    1. Masz OGROMNY talent.
    2. Masz fajne pomysły.
    3. Nie poddajesz się po jednym potknięciu ;) Co jest dużą zaletą...
    4. Piszesz nie tylko dla nas, ale też dla siebie... a przynajmniej tak mi się wydaje XD
    5. Piszesz ciekawie, nie zanudzasz... ja tak nie umiem XD
    6. Systematycznie dodajesz posty!!!!!!!!!!!!!

    No i to o Tobie myślę :))) ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oj tam, kwiatki akurat troszkę podpatrzyłam z internetu, ale planuje zrobić też trochę inne, na swój sposób. Naprawdę bardzo miło mi się to czyta, co do poddawania się to jak każdy miewam chwile słabości - w końcu jestem tylko człowiekiem : Ale jak wyznaczę sobie jakiś cel to staram się jak najszybciej do niego dążyć :)Owszem, piszę też dla siebie, ten blog to trochę taki mój "dziennik z pomysłami" :) Bardzo ci dziękuje za te wszystkie miłe komentarze, one tyle dla mnie znaczą ^^

      Usuń
  2. Superowe, więcej takich!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, każdy komentarz niesamowicie mnie motywuje, więc na pewno będzie więcej... :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny post. Właśnie miałam zamiar zrobić sb kwiaty na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo polecam zrobienie sobie takich, są świetną wiosenną ozdobą :)

      Usuń