19.03.2016

Wielkanocny Zajączek - kartka DIY

Hej!

Ostatnio dodaję dużo postów o tematyce DIY. Może to i dobrze? :) Planuję zrobić również jakiś tutorial Lilla Lou, ale jeszcze nie wiem jaki. Może podpowiecie jaki byście chcieli? :) A na dzisiaj mam dla Was Wielkanocną Kartkę. W końcu święta już tuż tuż! :)


Potrzebne materiały:
- papier ozdobny oraz techniczny niebieski,
- mały biały pompon
- biała farba akrylowa
+ podstawowe materiały: w tym przypadku brązowy flamaster, ołówek, linijka, nożyczki, klej, czarny cienkopis


Wykonanie
1. Na ozdobnym papierze odrysuj kształt zajączka i wytnij go. Nie dodaję szablonu, bo rysowałam od ręki, ale myślę że dacie radę ;)

2. Naklej zajączka na kartkę papieru mniej więcej jego wielkości. Zajączka naklej bardziej z boku. Następnie obrysuj jego kształt czarnym cienkopisem.

3. Zajączek będzie wyglądał o wiele lepiej, gdy zamiast białej papierowej kropki nakleisz jako ogonek małego pompona. Jeśli go nie masz, zrób po prostu kulkę z waty :)

4. W rogu dodaj świąteczny napis. W moim przypadku jest to "Wesołego Alleluja !" :)
 5. Teraz czas na bazie. Brązowym flamastrem narysuj dwie gałązki, a następnie białą farbą namaluj "kotki" bazi.

6. Poeksperymentuj z ozdobami! W moim przypadku są to białe wzorki, które niezbyt mi się udały. Z tyłu możesz także napisać życzenia, bo jest to nietypowa kartka - nie otwiera się. Ja jeszcze tego nie robiłam, na razie zajączek służy jako ozdoba - przypięta w tej chwili do tablicy korkowej nad biurkiem ;)

Gotowe! :)

Czy wy też tak bardzo lubicie robić kartki? Ja to kocham, z czego można wywnioskować że na pewno nie jest to ostatnia którą zrobię na tegoroczne święta :) Mam nadzieję że się spodobało ! I uprzedzam pytanie: tak, to papier z gazetki TM :) A jak Wasze przygotowania do świąt? :)

Ania

6 komentarzy :

  1. Zrobię taką *^* Gdyż jest wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super koniecznie przyślij mi zdjęcie gdy już ją zrobisz :)

      Usuń
    2. Już wysłałam :)

      Usuń
  2. Co za zły i niewykwalifikowany ludź dał "nudne"?! WYKRZYKNIK!!!!!!!!! Trzeba wezwać detektywa *^* ~Aganka

    OdpowiedzUsuń