17.03.2016

Ulubieńcy Miesiąca - Marzec

Hej !

Znwou kilkudniowa przerwa, bo post co 2 dni w roku szkolnym to jednak trochę zbyt często - dlatego posty będą pojawiać się co 3 dni :) Dzisiaj przyszedł czas na marcowych ulubieńców miesiąca. Przy okazji chcę Was prosić o pytania do Q&A które za niedługo zrobię :) Nie przedłużając, zaczynajmy! :)


1. Piosenka Miesiąca
Na piosenkę miesiąca wybrałam Hollywood Undead - Another Way Out. W radiu raczej jej nie słychać, ale znakomicie nadaje się do pobiegania lub zwykłego potańczenia dla zabawy :)


2. Plastyczny Dodatek

Plastycznym dodatkiem zostały papiery ozdobne! Możemy nimi przyozdobić między innymi Wielkanocne kartki, dzięki czemu zrobi się bardziej kolorowa i wesoła. Czasem jako papier ozdobny stosuję... zwykłą tapetę na ścianę. Po remoncie pokoju zostało kilka kawałków, którymi przyozdabiam akcesoria do pokoju. I jak pasują! :D



3. Blog miesiąca
Blogiem miesiąca zostaje blog Ikuliny ! :) Jest świeżo założony, ale bardzo mi się podoba. KLIK

4. Projektantka Miesiąca
Blogową projektantką miesiąca zostaje tym razem Aries♥  :) Kocham jej prace, są śliczne !
                                           

Na dzisiaj to tyle. Już szykuję wielkanocne kartki, które dodam w sobotę lub niedziele. Gdy jest weekend, mam trochę luzu i mogę dodawać posty częściej, ale w tygodniu raczej co jakieś 3 dni. Mam nadzieję że tak będzie dobrze. 

Ania




6 komentarzy :

  1. Ja słyszałam tą piosenkę chyba ze 100 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Post super (też kocham Oreo *o*). A oto moje pytania:
    1. Jaki był Twój najdziwniejszy sen?
    2. Jakie masz plany na przyszłość?
    3. Co najbardziej lubisz rysować?
    4. Rysujesz z głowy, czy na czymś się wzorujesz?
    5. Jaki jest Twój ulubiony smak loda?
    6. Owoce, czy warzywa?
    7. Jak mówią na Ciebie przyjaciele?
    8. Wolisz czekoladę mleczną, gorzką, czy białą?
    9. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
    10. Tulipan, czy róża?
    11. Wiosna, czy lato?
    12. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    13. Jaki jest Twój ulubiony film?
    14. Co denerwuje Cię w ludziach?
    15. Planujesz zorganizować jakiś konkurs na swoim blogu?
    ~~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... przypomnialaś mi, że muszę owinąć prezent dla siostry.

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oreo ma na imię synek mojej Nutelki(świnki morskiej:))
    Fajni ulubiency
    Zuza

    OdpowiedzUsuń