21.03.2016

Tutorial - Letnia Stylizacja

Hej!

Bardzo dawno nie było żadnego tutorialu.. dlatego postanowiłam zrobić go dzisiaj :) Tematem jest Letnia Stylizacja. Wprawdzie dzisiaj pierwszy dzień wiosny a nie lata, ale co taam :) Na wiosne w końcu też jest ciepło ! :D
Zaczynajmy!


 



1. Szkic
Naszkicuj strój i fryzurę. Ja zrobiłam krótkie jeansowe spodenki, białą bokserkę oraz żółte trampki. Jako fryzurę zrobiłam kucyk z prostą grzywką.





 
2. Przezroczysta koszulka na jednym ramiączku.
Do tego punktu będzie Ci potrzebna przezroczysta kalka :) Wycięłam z niej koszulkę, aby uzyskać przezroczysty efekt.
Najpierw przyłóż kalkę do postaci i narysuj koszulkę. Moja jest oznaczona pomarańczowym kolorem.


 Dodaj popularną "liczbę" na koszulce.

 Pokoloruj flamastrem lub długopisem żelowym cyrę. Uwaga: cienkopis może się rozmazać (mi się tak rozmazał..). Na koszulce zrób kredką o wybranym kolorze kratkę, aby było widać że jest ona w siateczkę.

 Dodaj cienie i wytnij koszulkę.

 
3. Ubranie
Zanim nakleisz przezroczystą koszulkę, musisz najpierw pokolorować ubranie pod spodem :) 
Spodenki zrobiłam dżinsowe i użyłam do tego czarnej oraz dwóch niebieskich kredek. 


 Teraz koszulka :) W moim przypadku jest biała, ale oczywiście samą białą kredką się nie koloruje. Cień zrobiłam szarą i czarną kredką.

 No i możemy naklejać naszą kalkę!

 5. Skóra
Skórę robię jedną kredką, bo więcej odcieni kremu nie mam.. ;) Pokoloruj skórę na rękach i nogach.



 6. Twarz
Na początek twarz pokoloruj kredką o kolorze skóry.



 Teraz usta! :) Dobrze zastruganą kredką pokoloruj usta, zostawiając gdzieniegdzie jaśniejsze miejsca. Różową kredka delikatnie zaznacz róż na policzkach :)
 Zdjęcia są tak tragicznie niewyraźne i ciemne, że tego nie widać, ale następnym razem postaram się zrobić jakieś wyraźniejsze.


 Dodaj na ustach czarny cień, a tęczówkę oczu pokoloruj na niebiesko bliżej krawędzi. Następnie otocz tęczówkę ciemniejszą kredką, a brwi pokoloruj na brązowo :)

 7. Włosy
Na początek całe włosy koloruję kreseczkami brązową kredką, pozostawiając refleksy świetlne.


 Zrób to samo ciemniejszym odcieniem.

 Gumkę u włosów pokoloruj na żółto :)


8. Buty!
Na początek cały materiał pokoloruj dwoma odcieniami żółtego.

 Następnie szarą kredką pokoloruj podeszwy i gumę z przodu.

 Czarnym cienkopisem zaznacz sznurówki oraz małe dodatki - jak drobny łańcuch przy łydce.

 Wysokie skarpetki pokoloruj na niebiesko.

Gotowe! :)


Mam nadzieję że się podobało :) Jedyne co mi tu nie pasuje to te włosy i koszulka. Cienkopis się rozmazał i wyszło brzydko.. Ale ogólnie nie jest źle :) 

Ania

12 komentarzy :

  1. świetna SR :) Te spodenki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Szkoda tylko że nie zrobiłam zdjęć w trakcie kolorowania, wtedy dużo łatwiej byłoby to zrobić :)

      Usuń
  2. Świeeeeetnee! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna SR, z chęcią narysowałabym coś w tym klimacie ale dopiero co kończe pracę na wyzwanie wielkanocne ;P
    Pozdrawiam i zapraszam na reaktywację bloga :)
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki na bloga na pewno zajrzę :) A co do prac, to takie letnie na pewno najlepiej rysuję się w lecie! :)

      Usuń
  4. Fajne ^.^
    Koszulka wyjątkowo pikna!!
    Tylko taki mały szczególik (czarny cień na ustach)nie za bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Efekt cienia miłą wyglądać trochę inaczej niż wyszedł, a chciałam nim podkreślić refleksy na ustach których nie było widać na zdjęciu :)

      Usuń
  5. Fajny tutorial :) a moze rysowalas kiedys jakies zwierzeta ?

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysowałam, ale mam kłopot z sierścią, również dlatego wolę raczej portrety lub krajobrazy :)

      Usuń
  6. Wow *o* To jest takie piękne, że aż ciężko mi określić!!! Te spodenki wyglądają tak realistycznie!!! A pomysł z tą kalką po prostu genialny!!! Jednym słowem- WOW!!!~~Aganka

    OdpowiedzUsuń