12.03.2016

Drugie życie słoików - DIY

Hej!

Nazwa postu dość nietypowa, może kojarzyć się z recyclingiem, bo w sumie to co dzisiaj przedstawię można tak nazwać. Słoiki - w sklepach pakuje się do nich wiele rzeczy. No właśnie, na pewno macie ich dużo i można je jeszcze jakoś wykorzystać :) Niestety post nie jest w formie tutorialu, ale ozdobienie takiego słoiczka jest bardzo proste, więc myślę że spokojnie dacie radę bez wszystkich kroków :)
Przed ozdabianiem słoik nie musi być całkiem "czysty". Jeśli posiada etykietę wystarczy że zeskrobiecie ją pod ciepłą wodą :)






Propozycja nr. 1
Pierwszy sposób który wykonałam to fioletowy słoiczek z napisem "Draw" (z ang. rysować). Kropki zrobiłam najpierw dziurkaczem w białej kartce, a następnie nakleiłam je na fioletowy papier. Potem tylko nakleiłam kółko z ozdobnego papieru i kółko z białego oraz zawiązała wstążkę u góry :)


Propozycja nr. 2
Poprzedni słoiczek był na dużą ilość kredek, dlatego wybrałam większy. Ten jest trochę węższy, ponieważ flamastrów mam o wiele mniej :) Wykonany podobnym sposobem jak i również propozycja nr. 3 :) Na zielony papier nakleiłam białe paski do quillingu, czyli można powiedzieć paski z niszczarki :) Potem jedynie papier ozdobny, biały i wstążka ;)


Propozycja nr. 3
Również podobny sposób wykonania :) Tym razem jako tło posłużył zwykły biały papier oraz różowe paski różnej szerokości. Kółka z papieru ozdobnego i białego oraz mocno różowa kokardka :) 

Propozycja nr. 4
Ostatnia propozycja służy jako świecznik :) Tym razem z paska zielonego papieru wycięłam serce, aby było widać świeczkę. Kontur serca okleiłam białym paskiem do quilingu, resztę zielonego papieru również ozdobiłam paskami :) No i oczywiście wstążeczka u góry :) Nie widać dokładnie palącej się świeczki, bo aparat nie złapał ostrości aby uchwycić płomień. Raczej najprostsza propozycja :)


I jak? Podobało się? :) Pamiętajcie, że nie musicie wzorować się moimi pomysłami - ale ozdobić słoiczek wedle swojego uznania. Większość moich są fioletowo-zielone, aby pasowały do koloru pokoju :) Jeśli już sobie taki słoiczek ozdobicie, koniecznie przyślijcie mi zdjęcie na e-mail który znajdziecie po lewej, w zakładce kontakt :)

Ania

7 komentarzy :

  1. wow! chyba zrobię taki na świeczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... ostatni najbardziej mi się podoba :))) ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne diy, chyba pomysł rzeczywiście wykorzystam, aby moje miejsce pracy było nieco weselsze
    widziałam rysunki - wspaniałe!
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przeurocze te słoiczki, najbardziej przypadł mi do gustu ten pierwszy :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły naprawdę :) http://arbuzkibff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Słoiki - w sklepach pakuje się do nich wiele rzeczy. No właśnie, na pewno macie ich dużo i można je jeszcze jakoś wykorzystać" - dużo? Całe mnóstwo ;D

    PS. Śliczne ci słoiczki wyszły :*

    OdpowiedzUsuń