6.02.2016

Wygrana w Lilla Lou!

Cześć!
Piszę, i jestem niezmiernie szczęśliwa. Nie dawno pojawiły się wyniki konkursu Lilla Lou. Byłam pewna, ze nic nie wygram, ale jednak gdy wchodziłam w link z wynikami pojawił się ten dreszczyk emocji. Nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Zajęłam pierwsze miejsce!




Praca która wygrała to praca którą robiłam jako pierwszą.
Dodaję również pozostałe trzy prace.




To moja pierwsza wygrana i chyba nadal w to nie wierzę. Paczka jeszcze do mnie nie doszła, ale gdy ją dostane, na pewno pojawi się post.
Na koniec gratuluje wszystkim nagrodzonym oraz wszystkim którzy brali udział :) Konkursowe prace w galerii były cudowne, pomysły oszałamiające :) Jeszcze raz wszystkim serdecznie gratuluję! :)

Ania

8 komentarzy :

  1. Gratulacje:) Włosy najbardziej podobają mi się w 3;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Zasłużyłaś :) ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! ~Kaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu mam pytanie czy ty też masz szkicownik dreams z konkursu? Bardzo bym była wdzięczna za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim ! :) Zuza, tak mam szkicownik Dreams z konkursu. Nagroda przyszła wczoraj, jutro dodam o tym post :)

    OdpowiedzUsuń