31.01.2016

Recenzja - Kolorowanka "Inspiracje Koty"

Cześć! :)

Wczoraj zakupiłam moją pierwszą kolorowankę.Nie jest to Tajemny Ogród,  Zaczarowany Las, ale kolorowanka idealna dla wszystkich wielbicieli kotów :)
Ja osobiście kocham koty, więc książeczka szybko przypadła mi do gustu.

Okładka jest miękka i przedstawia jedną z kolorowanek którą możemy zaleźć również w środku. Książeczka posiada 70 różnych arkuszy z kotami.







 Oczywiście od razu po zakupie musiałam sobie coś pokolorować :) Wzory przedstawiają sylwetki kotów, pojawiło się również kilka "pyszczków" :) Wszystkie kolorowanki bardzo mi się podobały i nie wiedziałam którą wybrać, więc stwierdziłam, że zacznę od pierwszej strony.



 Jedyną wadą jest to, że kolorowanki są umieszczone z dwóch stron kartki, co wiąże się z tym, że jeśli będziemy kolorować np. flamastrami, przebiją one na drugą stronę. Ja koloruje raczej tylko kredkami, więc nie sprawia mi to większego problemu, ale fani mazaków mogą być trochę zawiedzeni :)
 Niektóre kolorowanki są złożone z prostych wzorów, a od niektórych można dostać oczopląsu. Na przykład ta. Coś w stylu niekończącej się linii lub.. labiryntu? :)


Jak już wcześniej mówiłam, możemy tu znaleźć nie tylko sylwetki, ale również wizerunek pyszczka :) Odwrócony bokiem, czy przodem.





Lub trzy mniejsze sylwetki na jednej stronie :)


Tył okładki prezentuje się również bardzo ładnie :)




Cena książeczki: 16.99 zł.
Projekt okładki i grafik w środku: Fanny Tallegas
Zalety:
- ciekawe wzory,
- grube kartki,
- nieduży rozmiar książeczki, możemy ją zabrać gdzie tylko chcemy, jest podręczna

- aż 70 różnych kolorowanek
- łatwo możemy wyrwać kartkę, ale jest małe prawdopodobieństwo że sama wypadnie.


Wady:
- dwustronne arkusze

Moja ogólna ocena w skali od jeden do dziesięciu to 9/10 :)

Zapewne można ją znaleźć w Empiku, chociaż ja moją znalazłam w pobliskim Carrefourze :)
Zachęcam do kupowania, wzory są naprawdę śliczne, a pokolorowany już kotek prezentuje się cudownie :D !
Na koniec chciałabym serdecznie podziękować JuliLou (julalou.blogspot.com ) za naprawienie mojego blogowego guzika "Czytaj Więcej" :) Dziękuję! ;)

Ania

6 komentarzy :

  1. Super recenzja :3! Zapraszam do nas <3;
    majkaart122.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja! Ja chyba i tak nie skuszę się na razie na tą kolorowankę, ponieważ mam dwie.. ale jak będą zapełnione to z chęcią zakupię.
    Zapraszam na bloga swiatmalowanykredkami.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ua tam takich rzeczy nie lubię.... Ale gratki za p 1 miejsxe w konkursie na LL zapraszam do mnie: blogujezuzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń