8.02.2016

30 faktów o mnie.

Cześć! :)
Dzisiejszy post przeznaczony głównie... mnie. Przygotujcie się na dużo czytania - w końcu to 30 faktów o mnie! :) No to zaczynamy! :)
1. Kocham koteły.
2. Nie mam drugiego imienia.
3. Mam najgorszego smartphona (potwierdzone).
4. Na szczęście w marcu będę miała nowy telefon.
5. Mam psa.
6. Wabi się Łatek. Jest kundelkiem i ma 6 lat.
 






7. Kocham czekoladę.
8. Lubię ozdabiać słoiki (za niedługo tutorial).
9. Kocham malutkie rzeczy.
10. A szczególnie pudełeczka.
11. Nie mam ani jednego promarkera.
12. Mam urodziny w czerwcu.
13. Szesnastego czerwca.
14. Nie lubię youtuberów.
15. Mam papuge falistą! :D
16. Ma na imie Lili i ma ok.5 lat.
17. Nie mam wielu kredek.
18. <- To mój numer z dziennika.
19. Mam zielone oczy.
20. Mam 1,55m.
21. Mam blond włosy. Noo, niektórzy mówią że niby rude.
22. Mam średnio wytrzymałą cierpliwość.
23.Moja ulubiona rasa koteła to Bengalski.
24.Mój ulubiony kolor to pastelowy zielony (można zauważyć).
25. Uff, połowa.
26. Wiem ile to jest 2+2. Haha, ale jestem mądra XD
27. Mam jedną kolorowankę.
28. Mam średnią 5.36 ! :).
29. Kocham eksperymentować z kolorami.
30. Kocham zwierzęta.

Uff, trochę tego było. Za niedługo nowy post :)

Ania



5 komentarzy :

  1. Fajne :) 26 mi się najbardziej podoba =^-^= Też kocham koteły!!!!!!!!!!!!! Kiedyś pisałam sobie z przyjaciółką i doszłyśmy do wniosku, że założymy armię kotów i razem zawładniemy światem *o* ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. Można się dużo dowiedzieć :*
    Szkoda że nie dodałaś zdjęć papugi *.*
    W wolnym czasie możesz wpaść na mojego bloga -> ButterflyArt
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha Aganka, super pomysł xD Zuzia, na Twojego bloga wchodzę prawie codziennie :D Zdjęcia papugi nie dodałam, bo akurat nie miałam w komentarzu, ale na pewno jeszcze kiedyś dodam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ^-^ I przeciągnęłyśmy Pikachu na ciemną stronę mocy *.* Chyba, że pisze się Pikaczu, ale nie ważne... ważne, że dołączył do naszej armii *.* ~Aganka

      Usuń