26.02.2016

Liebster Blog Award

Hej!

Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA. Tym razem przez Kasię ze http://swiatmalowanykredkami.blogspot.com/  , Zuzię z  http://0butterfly.blogspot.com/ oraz przez Mischottę - http://mischotta.blogspot.com/





Pytania od Kasi:

1. Kredki czy (pro)markery?
Raczej kredki, bo promarkerów nigdy nie widziałam na żywo i nie mialłm okazji nimi nic robić.

2. Kartka czy szkicownik?
To zależy.. kocham szkicowniki Lilla Lou, ale chyba jednak wolę rozrysować pomysł zaczynając od pustej, białej kartki :)

3. Kolorowanie czy rysowanie?
Kolorowanie. Kocham eksperymentować z kolorami.

4. Umiesz cieniować?
Chyba... tak :D

5. Od kiedy masz bloga?
Jakieś 3 lata, ale dopiero teraz popularność idzie w górę :)

6. Ulubiony szkicownik/kolorowanka.
Jeśli chodzi o szkicownik Lilla Lou, to zdecydowanie Dreams. Z kolorowanek relaksujących mam tylko jedną - "Inspiracje Koty" i bardzo ją lubię :)

7. Lubisz ozdabiać np. zeszyty szkolne itp.?
Koocham ♥

8. Ptasie Mleczko czy Alpejskie Mleczko?
W sumie nie ma to dla mnie wielkiej różnicy, jem to tak rzadko ze chyba nawet nie wiem czym to się różni xD Ale chyba Alpejskie.

9. Ulubiony bloger.
JulaLou :) 

10. Ulubione kredki/pisaki.
KIN Mondeluz Akwarelowe

11. Jakie zwierzę lubisz najbardziej?
Oczywiście koty! ^^

Pytania od Zuzi:


1. Co lub kto cię inspiruje?
Trudno odpowiedzieć.. wiele rzeczy mnie inspiruje, przede wszystkim kolory.. ciekawe łączenie kolorów i w mojej głowie rodzi się pomysł :)

2. Jakie są twoje hobby oprócz rysowania? Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
Oprócz rysowania 

3. Dlaczego zaczęłaś/eś prowadzić bloga?
Szczerze mówiąc bloga mam 3 lata

4. Jakie jest Twoje największe marzenie? Może masz kilka marzeń? Jeśli tak to jakie?
Z całego serca pragnę mieć kota ♥ Kooocham je ♥

5. Czy obserwujesz mojego bloga?
Oczywiście! :)

6. Chciałabyś/eś być kimś lub czymś (chodzi mi o zwierzęta) zupełnie innym?
Gdybym miała wybierać byłabym kotem, lub jakimś ptakiem, bo chciałabym spróbować latania.. :3

7. Jak wygląda zwykły dzień z twojego życia?
Emm.. wracam ze szkoły, odrabiam lekcje, w wolnej chwili coś rysuje, czy kleje.. :)

8. Masz jakiegoś idola?
Jeśli chodzi np. o ulubioną piosenkarkę - uwielbiam Indile :)

9. Jaka jest twoja ulubiona technika rysowania/malowania/tworzenia?
Raczej rysunek kredkami :)

10. 5 ulubionych blogerek/blogów?
JulaLou, Kasia Malunek:), Iza (http://amazinglifeoftheartist.blogspot.com/), KejtiLou ^^, i oczywiście Ilojleen :)

11. Czy masz jakieś uzależnienia/dziwne nawyki? (Np. telefon itp.)
Nie, raczej nie.

Pytania od Mischotty:

1. Od ilu lat rysujesz/malujesz/projektujesz?
Oj, trudno powiedzieć. Rysuję praktycznie od zawsze. Już jak byłam mała to coś tam sobie rysowałam. Ale tak na poważnie.. od 2 lat?


2. Od czego zaczęło się twoje hobby?
Na czy.. to nei ma takiego czegoś że, ja coś zobaczyłam i o zacznę rysować. To była taka pasja od dziecka. Po prostu :)

3.Co wolisz kredki/pisaki/farby?
Zdecydowanie kredki


4. Kiedy założyłaś bloga?
3 lata temu?


5.Ulubiona technika malowania lub rysowania?
Rysunek kredkami :)


6. Co wolisz ołówki czy pastele?
Raczej ołówki, chociaż ich też nie lubię. Z pastelami nigdy nie mogę sobie poradzić..


7. W co się najczęściej ubierasz?

Zazwyczaj.. jakieś legginsy i do tego tunika? Lub sweterek i jeansy?


8.Jeśli masz zwierzątko to jak się nazywa?

Mam psa - Łatka i Papugę - Lili :)

9. Ulubiony twój posiłek to ....?
Nie wiem :O


10. Kiedy założyłaś bloga?
Pytanie się powtarza.. :)


I więcej blogów NIE ZNAJDĘ. Nie wszystkie blogi robią LBA zgodnie z zasadami, niektóre nominują tylko 3 blogi. To moje drugie LBA i naprawdę nie mam kogo nominować żeby się nie powtórzyło.

Pytania ode mnie:
1.Kredki czy ołówki?
2.Ulubiony napój?
3.Ulubiony blog?
4.Co cię inspiruje?
5. Co najbardziej lubisz rysować?
6. Od kiedy blogujesz?
7. Jaki masz stosunek do hejterów?
8. Masz najlepszego przyjaciela?
9. Lubisz matematykę?
10. Ulubiona pora roku?
11. Obserwujesz mojego bloga? :D

I to na dzisiaj tyle. Mam nadzieje że LBA się podobało!

Ania




8 komentarzy :

  1. Bardzo dziękuję za nominację, odpowiem w kolejnej notce :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam na drugi post - będę bardzo wdzięczna, jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :-) Oczywiscie zaobserwuję, twój blog jest bardzo fajny, na pewno będę zaglądać :-)

      Usuń
  2. Dopiero odkryłam twojego bloga, ale wydaje się ciekawy. :)
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nwm czy chodziło ci o mojego bloga w nominacji..... Miło się czytało...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło się to czyta :) A Twoje pytania są bardzo... dotyczące rysowania :) ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominację :) super post!

    OdpowiedzUsuń