12.02.2016

Paczka od Lilla Lou !

Cześć! :)

Z lekkim opóźnieniem dzielę się dzisiaj nagrodą z konkursu :) Paczka przyszła do mnie w poniedziałek. Wróciłam ze szkoły a ona leżała na biurku :) To była niesamowita radość!  



Od Lilla Lou dostałam szkicownik Dreams, który baardzo szybko przypadł mi do gustu. Obrysów jest 32.


W paczce znalazł się również Dyplom, który wisi na widoku u mnie w pokoju :)


 Oraz kilka małych karteczek do segregatora :)


Oczywiście już w poniedziałek w szkicowniku powstały nowe projekty.
Pierwszy - letni. Dodałam go już na lilla lou.



Praca na Walentynki. Dorobię tło i będzie gotowe :) (przepraszam za jakość)


 Oraz Kobieta-Kot. Tło robione farbkami akwarelowymi :)


Ogółem niesamowicie cieszę się z mojej nagrody. Dyplomik - śliczny. Szkicownik - idealny jak dla mnie. Wreszcie porządny szkicownik z grubymi kartkami jednostronnymi, w którym będą same nowe prace, a nie i stare, i nowe :)
Serdecznie dziękuję całej ekipie Lilla Lou ! :)

Ania




5 komentarzy :

  1. Gratuluję :) Ale moim zdaniem trochę skromnie jak na 1 miejsce...
    A chyba koło 15;50 chciałam Cię pytać, czy dodasz post z opisem nagrody XD ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :D E tam, mnie się podoba :D To mój pierwszy szkicownik "na kółkach" :) Hehe, no to się akurat złożyło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się cieszysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagrody! Jeszcze raz gratki i powodzenia w następnym konkursie na LL!
    swiatmalowanykredkami.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń