14.02.2016

Walentynkowa Kartka

Cześć!

Zanim dalej przeczytacie post, zerknijcie w kalendarz. Tak, dzisiaj jest 14 luty - walentynki :) Z tej okazji tydzień temu w naszej klasie było losowanie: dziewczyny losowały chłopców i na odwrót. Każdy musiał przygotować kartkę walentynkową dla wylosowanej osoby. W tym poście pokażę Wam szybko jak zrobić prostą i efektowną kartkę :)




Kartka jest bardzo prosta, zajęła mi około 15-20 minut. 

Potrzebne materiały:
- czerwony papier techniczny
- malutka czerwona czekolada (mniej więcej wielkości kartki),
-różowa/czerwona wstążka
-srebrne perełki , cekiny lub koraliki
- oraz wydrukowane życzenia :)
- + podstawowe materiały: klej, nożyczki, linijka, oraz dziurkacz ;)

Wykonanie:

1. Z czerwonego papieru technicznego wytnij nie duży prostokąt i zegnij go na pół. Do środka wklej wydrukowane lub napisane życzenia ale tak, aby kartka otwierała się do góry :)

2. Dziurkaczem zrób dziurki w lewym górnym i prawym dolnym rogu kartki. 

3. Utnij dwa takie same kawałki wstążki. przełóż wstążkę przez obie warstwy papieru (przez dziurkę) przywiązując przy tym do kartki czekoladę, oraz małą karteczkę z dopiskiem dla kogo przygotowałeś/-aś walentynkę :) Wstążki zawiąż na kokardkę.

4. Na środek czekolady przyklej malutką kokardkę. Ozdób ją przyklejając do niej jeden cekin lub srebrną perełkę. Odsłonięte rogi kartki przyozdób cekinami, koralikami, perełkami - czym tylko chcesz :) Ja użyłam do tego właśnie srebrnych perełek.

5. Dzięki wstążce, aby otworzyć kartkę trzeba dopiero rozwiązać kokardkę, wyjąć czekoladę, i dopiero wtedy dostać się do życzeń ze środka :) Środek kartki możesz przyozdobić wedle swojego pomysłu. Do tego możesz dołączyć również lizaka w kształcie serca obwiązanego czerwoną wstążką :)

Gotowe !

Przy pomyśle na kartkę pomogła mi moja koleżanka Zuzia którą serdecznie pozdrawiam :)
Słodkich Walentynek!

Ania


4 komentarze :

  1. świetna, ale mogłaś dodać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, wtedy byłoby o wiele lepiej, robiąc to tydzień temu nie przypuszczałam że będę dodawać na bloga :) Cudem znalazłam zdjęcie efektu końcowego! :D

      Usuń
  2. Ja dostałam misia ^-^ Pokochałam mojego pluszaczka i będzie mieszkał na moim łóżku =^-^= A co do katrki to wspaniała ;) Masz świetne pomysły! ~Aganka

    OdpowiedzUsuń