9.09.2017

Wodospad - obraz


Hej!

Obraz o którym jest dzisiejszy post malowałam w sumie dobre dwa miesiące temu, ale dopiero teraz zabrałam się za umieszczenie go na blogu :) W każdym razie zapraszam :D



Wodospad akrylami to było życzenie mojej mamy, która z efektu jest zadowlona, a to najważniejsze :D Ja zresztą też :)

Wodospad wykonałam jak zawsze farbami akrylowymi z firmy "art creation". Tym razem na dosyć dużym formacie, bo na płótnie 40x40 cm :) Całość zabrała mi około 2-3 godziny.

Co tu dużo pisać.. po prostu sami oceńcie :D

Ania

4 komentarze :

  1. Wodospad jest naprawdę piękny. Pozdrawiam -

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło naprawdę super ^^

    kimiart-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Jedyne, co troszkę mi wygląda na dosyć dziwne, to jednakowy kolor...
    Ale, jeśli jesteś samoukiem, to nic dziwnego. :) Ja uczęszczam na ognisko plastyczne już od ośmiu lat i cały czas panie "sprowadzają na dobrą drogę" i nie dają możliwości rozwijania się złym nawykom. (Mam nadzieję, że nie potraktujesz tego za przechwalanie się:))
    Bardzo podoba mi się, że nie wtopił się w dosyć pstrokate tło. :D Na prawdę efekt jest cudowny!
    Pozdrawiam!
    www.werka-wu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń